Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در آیین بهره برداری از این طرح زیرساختی، گفت: آبرسانی به شهر مامونیه با ۹ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات جاری و با حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب و اجرای خط انتقال به طول یک هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده است.

«یوسف عرفانی نسب» اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای «اصفهانک» زرندیه نیز با احداث مخزن ذخیره آب ۵۰ مترمکعبی و اجرای سه کیلومتر خط انتقال همزمان با سفر استاندار مرکزی به زرندیه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکمیل این طرح آبرسانی یک هزار و ۴۱۲ متر شبکه توزیع اجرا و ۴۶ فقره انشعاب نیز ایجاد شد که با اعتباری افزون بر سه هزار و ۳۷۵ میلیون ریال، آب مورد نیاز ۱۴۴ نفر از ساکنان این روستا را تامین می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین از افتتاح طرح آبرسانی به روستای «فرج آباد» شهرستان زرندیه در هشتمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمعیت ۱۸۰ نفری این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

به گفته او طرح آبرسانی به روستای فرج آباد یک هزار میلیارد ریال هزینه در پی داشت و عملیات اجرایی آن شامل احداث مخزن ذخیره آب ۵۰ مترمکعبی، خطوط انتقال ۶۰۰ متری و سه هزار و ۷۲۵ متر شبکه توزیع است.

عرفانی نسب گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ پروژه آبرسانی روستایی در  استان مرکزی با اعتباری افزون بر ۱۹۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید که زمینه بهره مندی ساکنان ۳۵ روستا در ۹ شهرستان استان مرکزی با جمعیتی بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

شهرستان زرندیه با ۶۵ هزار نفر جمعیت در مرز میان استان های تهران و مرکزی واقع شده است که از کانون های صنعتی و تولید محصولات باغی و زراعی به شمار می آید.

برچسب‌ها استان مرکزی افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی افتتاح طرح دهه فجر استان مرکزی افتتاح طرح دهه فجر آبرسانی به روستای شهرستان زرندیه میلیارد ریال استان مرکزی طرح آبرسانی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی