Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:47:00 GMT

قاتل خاموش جان ۲ همدانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۵۸۱۰

قاتل خاموش جان ۲ همدانی را گرفت

عباس اولیا سمیع روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک مورد گاز گرفتگی توسط پرسنل آتش نشانی شهر همدان به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: سه کُدعملیاتی (آمبولانس) به محل حادثه عزیمت کرده و مشخص شد چهار عضو یک خانواده مسموم شدند که ۲ تن از آنها شامل مادر ۵۰ و پسر ۲۴ ساله با تلاش تیم پزشکی احیا و به مرکز درمانی سینا فرشچیان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی همدان اظهار داشت: طبق بررسی های اولیه وزش شدید باد موجب افتادن دودکش و ورود جریان هوا به داخل دودکش و در نهایت ممانعت از خروج گاز مونوکسید کربن و هدایت آن به داخل منزل مسکونی شده است.

اولیا سمیع توصیه کرد: شهروندان در گام نخست نسبت به نصب دقیق و محکم دودکش دقت کرده همچنین هنگام وزش شدید باد، خروجی دودکش را چک کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای دی ماه تاکنون تیم های اورژانس در ۹ ماموریت مربوط به مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن حضور یافتند که در این عملیات ها به ۲۹ تن امداد رسانی کرده که از این تعداد ۲۵ شهروند نجات یافتند و قاتل خاموش جان چهارتن را گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا چک دی ماه روابط عمومی کربن مرکز فوریت های پزشکی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون

آفتاب‌‌نیوز :

بر اثر فعالیت شرکت‌های پتروشیمی مرودشت و بیستون و تصاعد گاز‌هایی با ترکیبات نیتروژنی، درحالی رقم خورده که در این سال‌ها اقدامی جدی برای ارزیابی مخاطرات زیست‌محیطی دو مجتمع پتروشیمی در فاصله نزدیک به محوطه‌های جهانی تخت‌جمشید و بیستون صورت نگرفته است.

تحقیقات علمی مستمر و جامعی نیز برای برآورد میزان تاثیرگذاری گاز‌های NOx ناشی از فعالیت این دو واحد صنعتی و جلوگیری از تأثیرات آن‌ها بر رشد فزاینده گلسنگ‌ها و تشدید فرسودگی زیستی انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه