Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده کتاب «آن مرد با باران آمد» گفت: علاقه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کتاب برای ما نویسندگان قوت قلب است. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، «وجیهه سامانی» نویسنده کتاب «آن مرد با باران آمد» در مراسم رونمایی تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این اثر ادبی در سخنانی با بیان اینکه علاقه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به کتاب و کتابخوانی برای ما نویسندگان قوت قلبی است، اظهار داشت: سال 1389 بود که فراخوان سومین دوره داستان انقلاب حوزه هنری جرقه‌ای شد تا فکر کنم که برای این انقلاب چه کرده‌ام؟ انقلابی که احیای کرامت نفس را برای ما زنان به‌وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلابی که به ما زنان به‌عنوان اشرف مخلوقات نگاه می‌کرد و جسارت اندیشیدن و نوشتن به ما داد اما زیر سایه جنگی طولانی حقش بیان نشده بود و دست به قلم شدم تا سهم‌ خودم را ادا کنم.

وی گفت: داستان نوجوان را انتخاب کردم چرا که نوجوانان زیادی را می‌دیدم که تصویری از انقلاب نداشتند؛ بالغ بر 9 ماه زمان صرف تحقیقات میدانی کردم؛ دو برابر زمان صرف نگارش کتاب کردم. بعد از اینکه کتاب من در این جشنواره انتخاب شد مرحوم امیرحسین فردی تماس گرفتند و گفتند با وجود بیماری، یک‌شبه کتاب شما را خوانده‌ام.

نویسنده کتاب «آن مرد با باران آمد» تصریح کرد: شبی که استادم امیرحسین فردی کتابم را خواند و خبر آن را به من داد از شدت شعف احساس می‌کردم مزد زحماتم را گرفته‌ام. حالا امروز با تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی حسی دارم که بیان آن از توان کلمات به‌دور است.

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات نویسندگان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات نویسندگان کتاب و ادبیات رهبر معظم انقلاب اسلامی نویسنده کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند