Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی استان گیلان گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شد؛ در حالیکه امسال این اعتبارات به ۴۳ میلیارد تومان رسیده و ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر سازمان بهزیستی گیلان ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون در سراسر استان به بهره برداری می رساند، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۱۳۵ نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح ۵۳ مسکن مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد مسکن محرومین سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح پایگاه های خدمات اجتماعی در استان یکی از برنامه های مهم سازمان بهزیستی در ایام الله دهه فجر است خاطرنشان کرد: امروز پایگاه  خدمات اجتماعی انزلی محله شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ مسکن مددجویان تحت پوشش در استان به بهره برداری رسیده است افزود: اولویت اول این سازمان ایجاد سرپناه برای مددجویان است که در این راستا با قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی سپاه به تفاهم نامه های رسیده ایم و هم اکنون نیز ۵۰ مسکن مددجویان در دست اقدام داریم.

نحوی نژاد با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشور افزود: تلاش داریم تا محملی برای جلب مشارکت های مردمی بیشتر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جذب خوبی در حوزه تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته داشتیم گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد؛ در حالیکه امسال این اعتبارات به ۴۳ میلیارد تومان رسیده و ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تسهیلات اشتغالزایی ۴۳ میلیارد تومان مسکن مددجویان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی