Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:24:45 GMT

کسری بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی سازمان انتقال خون

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۲۴۷

کسری بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی سازمان انتقال خون

 پیمان عشقی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: فرآیند خدمات دهی در سازمان انتقال خون و بودجه و اعتبار آن طوری است که سازمان پول کیسه، کیت غربالگری ویروسی و کیت گروه بندی خونی را برای رسیدن به شاخص توسعه یافته هزینه می کند.
وی ادامه داد: در سازمان انتقال خون بهترین کیسه‌های خون، کیت غربالگری ویروسی و کیت گروه‌بندی خون را استفاده می کنیم، اما هزینه هایی که در این موارد می شود، به سازمان بر نمی گردد و عمده آن به خزانه واریز می شود، بنابراین سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی باید توجه داشته باشند که در این زمینه به ما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان انتقال خون تصریح کرد: به این ترتیب بدهی‌های ما افزایش می یابد و سازمان انتقال خون با کسری اعتبارات ناشی از این موارد مواجه می شود.
وی تاکید کرد: توصیه من این است که به جای اینکه پول به خزانه برود و ۶ ماه هم طول بکشد تا دوباره بخشی از آن به سازمان انتقال خون برگردد، به دلیل اینکه سازمان انتقال خون یک سازمان استراتژیک است و از نظر پدافند غیرعامل در وزارت کشور یکی از سازمان های بسیار مهم مطرح می‌شود، این اعتبارات در اختیار سازمان انتقال خون قرار گیرد.
عشقی افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات ما صرف تهیه کیت ها کیسه‌های خون، کیت غربالگری ویروسی و کیت گروه‌بندی و همچنین تأمین هزینه‌های نیروهای قراردادی می‌شود که اکنون ۵۹ درصد از پست های مصوب سازمان انتقال خون بدون تصدی است و اگر این موارد به ما پرداخت شود نیز راضی هستیم.
وی تاکید کرد: بنابراین از مجلس و نمایندگان آن می‌خواهیم که ملی فکر کنند و نمایندگان استان‌های بهره مند و کم‌برخوردار هم به صورت جدی به این موضوع نگاه کنند که چگونه شبکه خون رسانی در سراسر کشور فعال است و خون و فرآورده‌های آن را به همه مناطق کشور ارسال می‌کند.
 ادامه دارد...

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه سازمان انتقال خون ایران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سازمان انتقال خون ایران بهداشت و سلامت سازمان برنامه و بودجه سازمان انتقال خون ایران بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور