Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:12:48 GMT

تنهایی سردار سلیمانی را در رادیو تئاتر ببینید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۶۸۰

تنهایی سردار سلیمانی را در رادیو تئاتر ببینید

رادیو تئاتر «سردار عشق» به کارگردانی بهرام ابراهیمی عصر یکشنبه (نوزدهم بهمن ماه) در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بهرام ابراهیمی که کارگردانی رادیو تئاتر «سردار عشق» را بر عهده دارد، در این زمینه گفت: داستان این نمایش به تنهایی شهید سردار سلیمانی و حسرت‌هایی که از یاران رفته‌اش دارد، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این سال‌ها غیر از ملاقات با فاصله ۱۰ متری هیچوقت سردار سلیمانی را از نزدیک ندیدم ولی بسیار از شخصیت و منش ایشان خوشم می‌آمد و با کارهایی که برای وطن عزیزمان انجام دادند احساس دِین به آن شهید بزرگوار داشتم.

ابراهیمی افزود: به نظرم آن شهید عزیز آدم خاصی بود، آن طور که من از زندگی ایشان اطلاعات کسب کرده‌ام و گاهی سخنرانی‌هایی که از ایشان شنیدم بسیار صریح کار می‌کرد و به اعتقاداتش پیوسته و وابسته بود و به آنچه که می‌گفت اعتقاد داشت.

این هنرمند خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی در ماجراهای عراق و سوریه و داعش هم برای من بزرگتر شد و چیزی بسیار عصبانی‌ام می‌کند این است که کسی با هزاران کیلومتر فاصله از آن طرف دنیا در یک کشور می‌آید آدمی را که مقام رسمی کشور دیگری است را ترور می کند.

این کارگردان درباره نحوه تولید رادیو تئاتر «سردار عشق» گفت: امین رهبر که نویسندگی و تهیه‌کنندگی «سردار عشق » را بر عهده دارد این نمایش را به من پیشنهاد کرد. آن را خواندم و خوشم آمد، نقطه نظراتمان را گفتیم و شروع به تولید آن کردیم.

ابراهیمی تأکید کرد: این را هم بگویم به زودی، من و امین رهبر برای شهید سردار سلیمانی یک نمایش دراماتیک خواهیم داشت، با هم گپ زدیم و ایده‌هایمان را به هم گفتیم و به یک سری نکات مشترک رسیدیم و در آینده نزدیک با هم سریال رادیویی می سازیم .

هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون در پایان گفت: اجرایی که امروز در تالار رودکی خواهید دید، یک کار چند رسانه‌ای است، صوتی، تصویری و تئاتری که هم نشانه های رادیو تئاتر را در آن می بینید و هم نشانه های سینما را. به عبارتی در اجرای امروز ما بخش هایی به صورت صوتی و بخش های دیگر به صورت تصویری پخش می شود البته تا حدی نمایش سایه هم داریم.

بر اساس این خبر، رادیو تئأتر «سردار عشق» عصر امروز ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی به روی صحنه می رود و همزمان به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود، در این رادیو تئاتر بهادر ابراهیمی، دانیال ابراهیمی، بهرام سروری نژاد، شهریار حمزیان، محمد شریفی مقدم، محمدرضا قلمبر، عمار تفتی، سینا نیکوکار و سعیده فرضی به ایفای نقش می پردازند و مجید آیینه و فرزاد شریفی نیز به عنوان صدابردار با این گروه همکاری می‌کنند. امین رهبر تهیه‌کننده و نویسنده و بهرام ابراهیمی کارگردانی «سردار عشق» را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان برای تماشای اجرای زنده این نمایش رادیویی می توانند هم اکنون برای حضور رایگان به سایت www.radionamayesh.ir   مراجعه و در سامانه «نقش» نام نویسی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهید سردار سلیمانی بهرام ابراهیمی تالار رودکی رادیو تئاتر بر عهده امین رهبر سردار عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان