Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فتح آبادی ددر خصوص اولین بازی  استقلال  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من تیم‌هایی که در مرحله پلی‌آف وارد این مسابقات شدند در گروه‌های راحت‌تری قرار گرفتند، استقلال و شهرخودرو به مراتب بازی‌های آسانتری نسبت به  پرسپولیس  و سپاهان دارند و به همین دلیل باید طوری عمل کنند که به راحتی از گروه خود صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی - وی ادامه داد: استقلال قطعا بازی سختی در عراق خواهد داشت. ما نباید به جدول لیگ عراق نگاه کنیم که تیم الشرطه در میانه جدول قرار دارد، آنها فیزیکی بازی می‌کنند و از بازیکنان خارجی بهره می‌برند پس نباید این تیم را دست‌کم گرفت. اینکه بازی را از کربلا به اربیل بردند به خاطر هواداران زیاد ایرانی در کربلا بود که آنها نمی‌خواستند تعداد ایرانی‌ها در استادیوم زیاد باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: امیدوارم استقلال بعد از بازی سنگین دربی توانسته باشد ریکاوری خوبی داشته باشد چون فاصله بازی‌ها کم است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است و در این مواقع ریکاوری بسیار در تیم تاثیرگذار است. 

وی در پایان درباره غیبت دیاباته هم تصریح کرد: ارسلان مطهری بهترین خرید ایرانی چند سال اخیر استقلال است و توانسته خوب جای دیاباته را پر کند و حتی می‌تواند در تیم ملی به ما هم کمک کند، مجیدی اصلا دغدغه غیبت دیاباته را نخواهد داشت چون هم مطهری و هم قائدی در حال حاضر در بهترین فرم فوتبال خود قرار دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم