Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسن نگین تاجی گفت: اقدام های غیرقانونی تهدید کننده سلامت و امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان از سوی داوطلبان یا هواداران آنها با مجازات سنگین دستگاه قضایی مواجه می شود.
 
نگین تاجی افزود: با توجه به نزدیکی ایام تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم در کشور و این استان باید داوطلبان و طرفداران آنها در استان بیش از پیش مراقب بروز برخی بداخلاقی های انتخاباتی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد اجازه نمی دهد که در ایام تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم داوطلبان یا هواداران آنها در این استان با راه اندازی کاروان یا نصب بلندگو برای مردم مزاحمت ایجاد کنند.
 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماده ۷۵ قانون انتخابات جرایم را تعیین و میزان مجازات مربوط به آنها را نیز اعلام کرده است.
 
نگین تاجی عنوان کرد: نگاه دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس یازدهم در این استان از نوع پیشگیرانه و در قالب ارشاد، راهنمایی و تذکر به داوطلبان و طرفداران آنهاست.
 
وی ابراز داشت: تاکنون تذکرهای لازم از سوی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد به عوامل اجرایی، فرمانداری ها، بخشداری ها و رسانه های این استان داده شده است.
 
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات دستگاه قضایی رسانه دادگستری کهکیلویه و بویراحمد دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد انتخابات مجلس یازدهم هواداران آنها نگین تاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها