Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی : 13 هزارو 771 دانش آموز استان در مدارس شبانه روزی تحصیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید محمد سیدی در جلسه کیفیت بخشی به مدارس شبانه روزی افزود:  جلسه استانی کیفیت بخشی به مدارس شبانه روزی روستا مرکزی مناطق کمتر برخوردار مبتنی بر فعالیت   های مربوط به برنامه های 3 و4 و5 زیر نظام  راهبری سند تحول بنیادین  برگزار شد

 وی ادامه داد: 13 هزارو 771  دانش آموز استان در 87 مرکز شبانه روزی تحصیل می کنند که  ازین تعداد 6هزارو 672 نفر دختر و 7هزار و 99 نفر پسر می باشند

 سید محمد سیدی افزود: 5 هزارو 91 دانش اموز در 39 دبیرستان شبانه روزی متوسطه اول و 8هزارو 638  دانش آموز در 35 مرکز شبانه روزی متوسطه دوم تحصیل می کنند

معاون آموزش  متوسطه آموزش و پرورش استان  افزود:  عنوان فعایت ها ر زمینه کیفیت بخشی ( مدیریت و راهبری تهیه وتوزیع بسته های شش گانه ، ایجاد شبکه حامیان مدارس شبانه روزی  برگزاری همایش تجلیل از حامیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ) می باشد

سیدی افزود: مدیریت و راهبری تهیه وتوزیع بسته های شش گانه شامل ( بسته آموزشی مدیران وسرپرستان ، بسته تجهیزات آموزشی ، بسته بهداشت،  بسته تربیت بدنی وسلامت ، بسته امکانات رفاهی وخانوادگی و بسته عمران و نوسازی) می باشد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش تحصیل دانش آموز استان مدارس شبانه روزی کیفیت بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان