Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در یوم الله 22 بهمن خبر داد.

سرهنگ "ابوالفضل کوهزادی" اظهار کرد: به حضور گسترده مردم با بصیرت استان در راهپیمائی یوم الله 22بهمن و به جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 8صبح تا خاتمه مراسم در مسیرهای تعیین شده ، محدودیت های ترافیکی اعمال می‌شود:

مسیر شماره 1 : از میدان 22بهمن  تا تقاطع نهضت  

مسیر شماره 2: ازتقاطع نهضت تا تقاطع غیرهمسطح رسالت

مسیر شماره 3: ازتقاطع غیرهمسطح رسالت تا میدان شهید کشوری

مسیر شماره 4:طول خیایان آیت اله حیدری از میدان 22بهمن تا میدان شهید کشوری

مسیرهای جایگزین:

مسیر شماره 1 :میدان امام حسین (ع) – بلوار مهران – میدان امام (ره) – میدان شهداء

مسیر شماره 2 : میدان حضرت امام (ره) – خ فردوسی – خ طالقانی – تقاطع سعدی شمالی  - میدان خیام

مسیر شماره 3 :میدان امام حسن (ع) – بلوار شهید بهشتی – بلوار شهید نوریان (صنایع ) – میدان ارکوازی  – میدان میلاد –– میدان انقلاب – میدان شهداء

رئیس پلیس راهور استان به شهروندان توصیه کرد: از پارک وسایل نقلیه خود در معابر منتهی به مسیر راهپیمائی خودداری و با ماموران پلیس راهنمائی و رانندگی که جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در معابر مستقر هستند همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسیر شماره یوم الله 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان