Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود اسلامیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه شد که اسکوچیچ به یکباره سرمربی تیم ملی شد و حتی علی دایی عنوان کرده این مربی با دلالی روی نیمکت تیم ملی نشسته است، اظهار داشت: به هر دلیلی که در این مدت می‌دانید، آقای قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشد. سپاهانی‌ها مخالف این قضیه بودند و باید پذیرفت که با مخالفت مسئولان این باشگاه نشد که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما می‌دانید در این شرایط که پول‌های ما در فیفا و ای اف سی بلوکه شده و فدراسیون فوتبال  در تامین منابع مالی دچار مشکل است، ما باید تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم. استقلال و پرسپولیس به خاطر همین مشکلات نتوانستند مربیان خود را حفظ کنند. انتظار داریم دولت در این شرایط کمک کند و چند میلیون دلاری که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا بلوکه شده، به فدراسیون برگردد. یک زمان می‌توانید با داشتن پول ماشین شیکی بخرید ولی وقتی این اتفاق نمی‌افتد و پولی ندارید، باید یک ماشین معمولی سوار شوید. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: خواهش من از اهالی فوتبال این است که از شرایط فعلی حمایت کنند. در شرایط فعلی بهترین گزینه این مربی بوده چون رزومه دارد و در کرواسی کار کرده است. او مربی‌ای است که فوتبال ایران را می‌شناسد و باید ابتدا اجازه بدهیم افراد کار کنند و بعد او را نقد کنیم. کسی که هنوز بسم‌الله نگفته، نباید مورد انتقاد قرار بگیرد. به هر حال تیم ملی عزت ماست و ما باید از تیم ملی فوتبال کشورمان در هر شرایط حمایت کنیم.

اسلامیان تصریح کرد: اسکوچیچ جزو گزینه‌های ما بود. قرار بود از بین گزینه‌های داخلی یک نفر انتخاب شود. او جزو کسانی بود که در فوتبال ایران کار می‌کرد و اسمش مطرح بود. این مربی هم اقتدار دارد و هم در اروپا کار کرده است. بنابراین باید از وی حمایت کرد. ما باید اول کار این مربی را ببینیم و اگر ضعف داشت به صورت دلسوزانه ورود کنیم. فقط خدا به برخی‌ خیر بدهد که فرهنگ را هم از این کشور گرفتند. کاری کردند که همه بد و بیراه گفتن را یاد بگیرند. 

وی با اشاره به قرارداد ویلموتس و اینکه گفته می‌شود ۱۰۰ میلیارد تومان روی دست فدراسیون بدهی می‌گذارد، گفت: این حرف‌ها دیگر چیست؟ در قرارداد این مربی آمده بود که هر کدام از طرفین فسخ کنند، سه ماه غرامت بدهند. یادم می‌آید وقتی آقای تاج در ترکیه با نماینده این مربی جلسه داشت، قرارداد را به آنها نشان داد و خود مشاوران این مربی به ویلموتس گفتند چرا این قرارداد را امضا کرده چون چیزی دستشان را نمی‌گیرد. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه چطور فدراسیون از کی‌روش به اسکوچیچ رسید، گفت: این سوالات را بروید از کسانی بپرسید که هر کاری کردند تا کی‌روش برود. نباید فراموش کنیم که کی‌روش جدا از مباحث فنی، کارهای دیگری انجام می‌داد. به طور مثال شش ماه بدون پول کار می‌کرد و حرفی نمی‌زد یا در تحریم‌ها به نفع کشور ایران بیانیه می‌داد. اگر بروید و تحقیق کنید، متوجه می‌شوید یک مربی اروپایی به نفع یک کشور دیگر بیانیه می‌دهد. این حرکات او جای تقدیر دارد ولی متاسفانه یک عده دوست دارند در کار فدراسیون دخالت کنند و برای این فدراسیون مدیر انتخاب کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا همین نفرات اسکوچیچ را برای تیم ملی انتخاب کردند، گفت: نه. من به این موضوع اعتقاد ندارم.

خبرنگاری گفت چرا باید علی‌نژاد در جلسات با قلعه‌نویی شرکت کند ولی اعضای هیات رئیسه فدراسیون این کار را نمی‌کنند که اسلامیان پاسخ داد: این سوال را بهتر است از خودشان بپرسید؛ نه از من.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دولت باید اجازه بدهد این انتخابات درست برگزار شود. الان از زمان جنگ که بدتر نیست که مردم خودشان انتخابات را برگزار کردند. مثلا در عراق حشد الشعبی انتخاباتش را در زمان جنگ برگزار کرد.

اسلامیان در خصوص اینکه آیا در انتخابات هیات رئیسه شرکت می‌کند یا خیر گفت: این موضوع عصر امروز مشخص می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا بازنشسته است، عنوان کرد: در اساسنامه در مورد بازنشستگی فقط پیرامون منع حضور افراد بالای ۶۵ سال آمده است

سلطانی‌فر: فدراسیون فوتبال با اختیار کامل اسکوچیچ را انتخاب کرد کد خبر 483419 برچسب‌ها فوتبال - نهادهای ایران فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال نهادهای ایران فوتبال عمومی هیات رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی قلعه نویی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

به گزارش ورزش سه، میروسلاو کلوزه مهاجم سال نه چندان دور لاتزیو و بایرن مونیخ و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی فوتبال که مدتی قبل به عنوان مربی جوانان بایرن مونیخ مشغول به کار بود، قصد دارد به فوتبال برگردد. 

کلوزه در گفتگو با پادکست مدیا ۳۶۵ درباره دوران مربیگری مورد نظرش گفت: چیزی که تجربه کردم با چیزی که فکر می‌کردم تفاوت زیادی داشت اما انسان قرار نیست در رویاهایش زندگی کند. بلکه ماها باید از پیشنهاداتی که مقابلمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. من در دوران بازیگری‌ام مربی خاصی نداشتم که از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی من را آموزش دهد. البته با فن‌خال در بایرن مونیخ از لحاظ فنی ارتباط خوبی می‌گرفتم اما هرگز از لحاظ شخصیتی با یکدیگر ارتباط نداشتیم.

این مرد ۴۵ ساله در ادامه توضیح داد: من در سال‌های پایانی فوتبالم هرگز مهاجم خوبی نبودم اما توانایی بازی کردن در این پست را داشتم و به تیمم کمک می‌کردم. با این حال مربیگری هم همین است. 

اکنون این احتمال وجود دارد که میروسلاو کلوزه مجدداً به عنوان مربی آکادمی بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه محل کمپ باواریایی‌ها‌ مشغول کار شود و با رالف راگنینگ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد ارتباطش را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد