Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کتابخانه سیار ورستایی و همچنین مرکز فرهنگی وهنری فراگیر کانون قاین با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، فرماندار قاینات و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، «طاهره حمیدی» در آیین افتتاحیه این دو طرح گفت: مراکز فراگیر کانون در راستای اجرای عدالت فرهنگی و بهره مندی تمامی کودکان ونوجوانان و همچنین با هدف تسهیل در استفاده از امکانات کانون برای کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه مناسب سازی و با تهیه کتاب‌های بریل، کتاب‌های گویا و لمسی، دستگاه‌های به دید و تایپ خط بریل، رایانه مخصوص نابینایان و کم بینایان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تجهیز شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: علاوه بر پیش بینی امکانات فیزیکی در این مراکز؛ آموزش مربیان و مناسب‌سازی فعالیت‌های کانون از دیگر اقدامات کانون پرورش فکری جهت پربار کردن فعالیت‌های مراکز فراگیر بوده که علاوه بر فعالیت های رایج کانون نظیر کاردستی، شعرخوانی، کتابخوانی و... فعالیت های ویژه ای چون قصه گویی و فعالیت های مناسب این اعضا در مراکز فراگیر انجام می شود.

 

وی با توضیح این که مراکز فراگیر به این معنا است که همه کودکان و نوجوانان با هر شرایطی بتوانند همراه هم در فعالیت‌های مرکز شرکت کنند، گفت: مرکز فراگیر قاین دومین مرکز در استان است که به منظور بهره مندی این کودکان راه اندازی شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار دومین کتاب‌خانه سیار روستایی در این شهرستان و خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان بیش از 20 روستا نیز خاطر نشان کرد: حضور در جمع بچه های روستا، امانت کتاب و علاوه بر آن اجرای فعالیت‌هایی از جمله روخوانی کتاب، شعرخوانی، قصه گویی، کاردستی  و اجرای بازی‌های بومی و محلی بخشی از فعالیت‌ های این مراکز است.

 

گفتنی است برای این دو طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه و هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان هدیه شده است. 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه سیار روستایی خراسان جنوبي بیرجند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان ونوجوانان مراکز فراگیر خراسان جنوبی دومین کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان