Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:17:41 GMT

توزیع بنزین یورو ۴ در بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۷۹۲۳

توزیع بنزین یورو ۴ در بوشهر آغاز شد

مهرداد بیوکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر روزانه ۶۶۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در این استان توزیع می‌شود که از این میزان ۲۶۰ هزار لیتر در شهرستان‌های کنگان، عسلویه و جم و ۴۰۰ هزار لیتر نیز در بوشهر توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در شهر بوشهر ۶ جایگاه توزیع سوخت وجود دارد که در همه این جایگاه‌ها بنزین یورو چهار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوکی اضافه کرد: تلاش می‌شود سهمیه بنزین یورو ۴ اختصاصی به استان بوشهر افزایش یابد تا به این وسیله امکان توزیع آن در همه شهرستان‌های استان فراهم شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بنزین یورو ۴ آلودگی زیست محیطی کمتری دارد براساس برنامه‌ریزی انجام شده اولویت شرکت پخش فرآورده های نفتی در توزیع این نوع بنزین با شهرستان‌هایی است که آلودگی زیست محیطی بیشتری دارند.

بیوکی گفت: در زمان حاضر میزان مصرف بنزین در استان بوشهر یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و نفت گاز نیز یک میلیون لیتر است که در سطح ۶۵ جایگاه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی درباره کمبود گاز ال پی جی در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر استان هیچ کمبودی در این بخش ندارد و تاکنون روزانه چهار هزار و ۶۱۰ تن سهمیه گاز ال پی جی معادل سهمیه قبل از لوله کشی گاز جذب و در استان توزیع می‌شود.

بیوکی یادآور شد: مهمترین مشکل در این بخش استفاده خودروها از سوخت ال پی جی است که منجر به کمبود شده‌است.

وی تاکید کرد: گاز ال پی جی تامین شده در استان به هیچ وجه مختص خودروها نیست و مربوط به مصرف خانگی است.

 مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: بزودی جایگاه توزیع بنزین شهر جدید عالیشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیوکی اضافه کرد: شهر جدید عالیشهر با ۲۰ هزار نفر جمعیت جایگاه توزیع سوخت نداشت و حالا با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی جایگاهی در زمینی به مساحت یکهزار و ۶۰۰ مترمربع احداث و بزودی مورد بهره‌برداری قرا رمی‌گیرد.

مدیر  روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: این جایگاه مخازنی با ظرفیت ذخیره ۱۵۰ هزار لیتر بنزین دارد و با سه سکو و ۲۴ نازل به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان بوشهر بنزین زیست محیطی گاز یورو انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت پخش فرآورده های نفتی جایگاه توزیع بنزین یورو ۴ زمان حاضر توزیع می شود گاز ال پی جی استان بوشهر هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران