Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوروند ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین تصمیم صورت گرفته، محل راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از فلکه مولوی تغییر کرد و مسیر جدید شروع راهپیمایی از میدان شهدا به سمت خیابان سلمان فارسی و از آنجا به سمت چهارراه آبادان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال شاهد چند اتفاق بودیم، افزود: در مقایسه با سال‌های قبل که متفاوت بود و رویدادهایی داشتیم که پیامدهای مثبتی برای انقلاب اسلامی داشت اگرچه شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای همه ما بسیار تلخ بود و تشییع باشکوه پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی نماد اتحاد و همبستگی بی‌نظیر ملت بود اگرچه شهادت سردار سلیمانی درد بزرگی بود اما اتحاد مردم در جریان تشییع باشکوه پیکر پاک سردار سلیمانی اتفاق بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: بعد از ۲۲ بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم و تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت‌های غیرمردمی در این نکات است.

جوروند تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در انتخابات حضور مردم است و از رسانه‌ها می‌خواهیم مردم را به مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تشویق کنند.

وی عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حس نوستالژیک برای همه مردم دارد و آن بازگشت به روزهای انقلاب است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: هیچ چیز به اندازه مشارکت مردم در انتخابات نمی‌تواند قوت قلب برای مسئولان کشور باشد.

وی گفت: مردم خوزستان متعهد به انقلاب و نظام هستند و حضورشان در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیر بود.

جوروند گفت: در حال حاضر جشنواره فیلم فجر را در خوزستان داریم و بعد از آن از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه سال آینده جشنواره موسیقی فجر در سینما هلال و تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم اسفندماه امسال هم جشنواره شعر استان برگزار می‌شود که رویداد بسیار مهمی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: اتفاقات مهم فرهنگی در خوزستان در حال برگزاری است و همان‌طور که وزیر ارشاد گفت «ایران فقط تهران نیست» ما هم می‌گوئیم «خوزستان فقط اهواز نیست» و تأکید کردیم که رویدادهای فرهنگی در سراسر استان برگزار و تمرکززدایی شود.

وی گفت: مانعی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان وجود ندارد و خود ما هم مراقب هستیم و نظارت می‌کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: حراست ما هم در محل برگزاری کنسرت‌ها حضور دارد و نظارت می‌کند و هم ناجا در محل برگزاری کنسرت‌ها برای برقراری نظم و امنیت علاقه‌مندان به موسیقی حضور دارند.

وی گفت: خود تهیه‌کننده‌ها هم ملزم به استقرار انتظامات و تشریفات در محل برگزاری کنسرت‌ها هستند.

جوروند بیان کرد: محتوای برنامه هم از قبل نظارت می‌شود و جامعه هم نیازمند نشاط و امید است و کسانی که بذر ناامیدی و یاس را در جامعه می‌کارند، منفور و مطرود هستند.

وی تصریح کرد: جشنواره‌های فرهنگی و هنری اتفاقات خوب فرهنگی هستند و باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می‌شوند.

کد خبر 4848525

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 22 بهمن دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف بیرجند گرگان محل برگزاری کنسرت ها راهپیمایی ۲۲ بهمن حاج قاسم سلیمانی پیکر پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست