Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین باقری در این باره گفت: طوفان شن که از روز گذشته در شهرستان ریگان آغاز شده هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود.
 
 وی افزود: طوفان شن به همراه گرد و غبار راه ارتباطی ۴۱ روستای این شهرستان را مسدود کرده است که تلاش برای بازگشایی این محور‌ها ادامه دارد.
 
فرماندار ریگان وضعیت شهرستان ریگان را بحرانی برشمرد و افزود: تمامی دستگا‌های اجرایی شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
باقری تصریح کرد: گرد وغبار شدید علاوه بر مشکلات تنفسی خسارات زیادی به بخش‌های کشاورزی فضای سبز شهری و عمران روستایی وارد کرده است.
 
وی گفت: ۱۵۰ روستای مناطق جنوبی شهرستان ریگان در محاصره گرد وغبار شدید قرار دارند که نیرو‌های امدادی به این روستا‌ها اعزام شده‌اند.
 
فرماندار ریگان بیان داشت: به دلیل گرد وغبار شدید تردد در محور ترانزیتی ریگان -چابهار به کندی انجام می شود.
 
باقری بیان داشت: افزایش کانون‌های بحران فرسایش بادی، تعطیلی مالچ پاشی و روند کند پروژه های منابع طبیعی بر افزایش گرد وغبار وطوفان شن بر شهرستان ریگان افزوده است.
 
وی عنوان کرد: شهرستان ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه کانون بحران فرسایش بادی در کشور است که نیمی از سال طوفان دارد.
 
بر اثر گرد وغبار در ریگان تاکنون ۱۶ روستا را خالی از سکنه و ۱۵۰ روستا را در محاصره گرد و غبار قرار داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان فرماندار کشاورزی مراکز درمانی روستا گرد وغبار شدید شهرستان ریگان طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم) لحظه هولناک فرو ریختن مناره یک مسجد در اثر طوفان شدید (فیلم) وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • ببینید | تصاویر حیرت‌انگیز از طوفان و باران شدید در اهواز