Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهریان با اشاره به امضای تفاهم همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با سازمان بسیج، گفت: این همکاری و هم‌افزایی سبب جذب بیشتر جوانان به خانه‌های خدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،، «مرتضی طاهریان» در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های مساجد و سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» از زمان حضور در این ستاد اهتمام جدی به همکاری میان نهادهای مسجدی به ویژه بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته است، گفت: کانون های فرهنگی هنری در همین راستا تعامل خود را با بسیج طی چند سال اخیر افزایش داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد رویداد ملی پایتخت فهما و معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما افزود: همکاری کانون های فرهنگی و هنری و بسیج مساجد موجب جذب بیشتر نسل جوان به مساجد شده است که امروز با امضای تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد مسجدی، گامی بلند برای تقویت این موضوع برداشته می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اضافه کرد: همکاری میان این دو نهاد موجب خوشحالی دوستان و یاس دشمنان می شود.

 

طاهریان با بیان اینکه پنج هزار و 94 کانون روستایی و چهار هزار و 979 کانون شهری یعنی در مجموع 10 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه هایی در هفته بزرگداشت بسیج اجرا کرده اند، تصریح کرد: الحمدالله همکاری کانون های فرهنگی هنری و بسیج در گذشته نیز بسیار خوب بوده که با امضای این تفاهم نامه تقویت می شود.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی بسیج همکاری کانون های فرهنگی کانون های فرهنگی هنری فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد همکاری میان امضای تفاهم هنری و بسیج تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این برنامه ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت(ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می گیرد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، کانون‌های مساجد را محور برنامه‌های دهه کرامت اصفهان معرفی کردو افزود: هیات های مذهبی، موسسات مردمی، تشکل های دینی و قرآنی، مساجد، اصناف، بقاع متبرکه و ادارات فرهنگی و شهرداری ها در این مناسبت برنامه ریزی هایی دارند.

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد دبیر ستاد دهه کرامت و این مراکز محور بسیاری از برنامه‌ها هستند. حجت الاسلام علیرضا ناجی افزود: این دهه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد که تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: کانون های مساجد محور بخش عمده برنامه های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل های مردمی اجرا می کنند.

حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می شود، افزود: بخشی از این برنامه ها با حضور خادمین حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) توام خواهد بود.

وی یادآورشد: برنامه ها تنها با محوریت جشن نیست و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری نیز پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است