Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق اعلام کرد دولت فدرال مسئولیت نقض‌های مکرر حاکمیت عراق را برعهده دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه‌نیوز، آرام بالاتی، نماینده حزب دموکراتیک کردستان در سخنانی تأکید کرد: دولت فدرال مسئولیت نقض‌های صورت گرفته از سوی ترکیه علیه کردستان را برعهده دارد. حاکمیت عراق تجزیه‌ناپذیر است و یک منطقه واحد نمی‌تواند این پرونده را حل کند بدون اینکه دولت و وزارت خارجه برای مقابله با این نقض‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با تمامی مداخله‌ها و نقض‌ها علیه حاکمیت عراق هم از سوی ترکیه و هم کشورهای دیگر مخالفیم. کردها این تجاوزات را محکوم می‌کنند. وزارت خارجه باید موضوع نقض‌های مکرر حاکمیت عراق را پیگیری کند.

از سوی دیگر یک منبع سیاسی اعلام کرد: هیئتی از کردهای اقلیم کردستان با ریاست بیکرد طالبانی، وزیر کشاورزی وارد بغداد شد. این هیئت با بغداد درباره وضعیت سدها و تسهیلات کشاورزان در اقلیم کردستان بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کردستان بغداد اقلیم کردستان جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان حاکمیت عراق نقض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق

دریافت 7 MB کد خبر 6090098

دیگر خبرها

  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است