Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس نظارت ویژه‌ای روی رفت و آمد بازیکنان این تیم در هتل محل اقامت خود در دوحه قطر دارند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در هتل «میلینیوم دوحه» از امروز آغاز شده است تا سرخ‌ها در کشور قطر تمرینات خود را برای بازی سه شنبه با الدحیل دنبال کنند.

هتل محل اقامت سرخ‌ها که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های دوحه است در حالی محل اقامت سرخ‌ها شده که مسئولان باشگاه پرسپولیس مواظب رفت و آمد بازیکنان این تیم به بیرون از هتل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یحیی گل محمدی که ۲۵ بازیکن خود را بطور کامل به دوحه برده است تنها اجازه داده که پس از بازی سه شنبه شب با الدحیل به خرید و گشت و گذار بپردازند. سرخ‌ها در بقیه ساعات باید در هتل حضور داشته باشند و بیرون نروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی هتل میلینیوم دوحه محل اقامت سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و توان یابان ایران در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. محسن بختیار (گیلان)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، روح‌اله رستمی، سید‌حامد صلحی‌پور (تهران) ملی پوشانی هستند که در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.   کادر فنی:   سر مربی: حسین توکلی (تهران)   مربی: احمد ملاحسینی (قزوین)   نماینده فرهنگی: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌پور (قم)   علی نظارت سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر