Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۳۵ پایگاه اورژانس شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۲۴ پایگاه جاده‌ای با حضور ۲۳۰ نفر کادر درمانی، در روز ۲۲ بهمن در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

دولت آبادی افزود: در مسیر‌های راهپیمایی در تمامی شهرستان‌ها نیز آمبولانس و اتوبوس آمبولانس مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به طرح‌های افتتاح شده دهه فجر امسال، عنوان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، ساختمان پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ چهاربید شهرستان جاجرم افتتاح شد.

دولت آبادی با بیان اینکه ساختمان پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ چهاربید جاجرم در متراژ یکصد متر مربع، با اعتبار ۱۷۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری افتتاح شد، اضافه کرد: برای این پایگاه، یک دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۵ کمک‌دار به عنوان جدیدترین آمبولانس، با تجهیزات کامل خریداری شده است.

او یادآور شد: با ساخت این پایگاه اورژانس، هشت هزار نفر از جمعیت جلگه شوقان تحت پوشش خدمات اورژانس ۱۱۵ قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پایگاه اورژانس بش قارداش نیز تقریبا تکمیل و آماده بهره برداری است، گفت: برای اجرای این طرح سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس خراسان شمالی علوم پزشکی خراسان شمالی پایگاه اورژانس پایگاه جاده ای خراسان شمالی اورژانس ۱۱۵ دولت آبادی افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقی‌لو  رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت گفت: یکی از این تصادفات روز گذشته در مسیر جنوبی آزادراه تبریز- زنجان و دیگری در سه راهی ماهنشان به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: به محض دریافت گزارش این ۲ تصادف، سه مصدوم توسط آمبولانس پایگاه های درلیک و ایده لو و ۱۲ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

تقی لو با بیان اینکه اورژانس استان با توجه به امکانات خود تلاش می کند تا خدمات مناسبی را به مردم ارائه نماید، افزود: استان زنجان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی گفت: هم اکنون میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت‌های شهری و جاده ای استان مطابق با متوسط کشوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت