Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:59:28 GMT

۴۳ راه روستایی ‌در استان کرمانشاه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۴۶۵

۴۳ راه روستایی ‌در استان کرمانشاه بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش برف در شب گذشته ۴۳ راه روستایی مسدود شده بود که بازگشایی شد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فرببرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به شدت بارش برف در نیمه شب گذشته در استان اظهار داشت: هرچند به دنبال این بارش‌ها هیچ راه اصلی مسدود نشد اما 43 راه روستایی مسدود شد که تا قبل از ظهر بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 43 محور مذکور به 85 روستا منتهی می‌شود عنوان کرد: بیشترین بارش برف در حوزه پاوه  با هشت ساعت بارش بوده است و راه روستایی 35 محور با 40 روستا در شهرستان پاوه، پنج محور با 40 روستا در شهرستان جوانرود و دو محور با پنج روستا در شهرستان ثلاث باباجانی مسدود شد.

راه ارتباطی 20 روستای شهرستان خلخال مسدود استبرف راه ارتباطی 252 روستای کردستان را مسدود کرد ‌راه ارتباطی 88 روستای آذربایجان غربی مسدود شد + جزئیات

کرمی با بیان اینکه اکنون شاهد بارش برف در محور سه راهی شهدا و سریاس در حوزه شهرستان پاوه هستیم گفت: تاکنون 11 هزار تن شن و نمک مصرف و دو هزار و 300 کیلومتر باند برف‌روبی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: با وجود بازگشایی تمام راه‌ها نیروهای راهداری هنوز در محورها حضور دارند و در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستا در شهرستان استان کرمانشاه راه روستایی راه ارتباطی بازگشایی شد بارش برف مسدود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: طبق ابلاغیه پلیس راه فراجا، محور کندوان امروز از ساعت ۱۰ صبح از بالای طویر به سمت تهران و کرج مسدود می شود.

وی افزود: همچنین طبق این ابلاغیه مسیر برگشت و بالعکس به سمت شمال یکطرفه می شود.

طبق اعلام مرکز مدیریت راهداری مازندران، در حال حاضر در محور کندوان محدوده تونل البرز تا سیاه بیشه ترافیک سنگین و در مابقی مسیرها ترافیک به صورت عادی و روان جریان دارد.

کد خبر 6093557

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • محور کرج -چالوس مسدود شد