Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:08:26 GMT

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرز میرجاوه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۷۱۹

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرز میرجاوه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر اظهار کرد: بامداد روز گذشته مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی میرجاوه و برنامه‌ریزی این باند حرفه‌ای برای انتقال و ترانزیت محموله سنگین مواد مخدر به مقصد کشورهای اروپایی مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ قاچاق مواد مخدر، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه، مسیرهای تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه را در کنترل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خودروی حامل مواد مخدر را در مناطق صعب العبور مرزی شناسایی و با اجرای آتش سنگین و درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.

سردار رضایی با بیان اینکه قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه از محل متواری شدند، تصریح کرد: در این عملیات‌، جان بر کفان مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۲ تن و ۹۵۴ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۲ تن و ۴۶۹ کیلوگرم تریاک و ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کنند.

وی در پایان با تشکر از زحمات شبانه روزی مرزداران استان خصوصاً مرزبانان غیور هنگ مرزی میرجاوه که در این عملیات با رشادت و هوشمندی کامل عمل کردند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورهای غربی و اروپایی با قاچاق خانمانسوز مواد مخدر مبارزه می‌کند و خواسته ما از ملت‌های اروپایی این است که مبارزه با قاچاق افیونی را از دولت‌های خود مطالبه کنند.

کد خبر 4848897

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی زاهدان قاسم رضایی کشف مواد مخدر شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی قوه قضاییه شهر تهران آتش نشانی آلودگی هوا قوه قضائیه سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی هنگ مرزی میرجاوه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی