Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" خبر داد و گفت: این همایش ملی روز ۲۴ بهمن‌ماه با سخنرانی وزیر ارشاد برگزار می‌شود. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ علی‌اصغر ثنایی در نشست خبری همایش ملی "بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی" که در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم تعریف‌شده است که برگزاری این همایش یکی از آن برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تذکر از نداشتن نگاه غیرعلمی و سطحی به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: باید نگاه علمی به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب داشته تا نخستین گام یعنی گفتمان سازی به‌صورت درستی برای مخاطبان جوان انجام شود.

وی محورهای این همایش را 4 محور اصلی بیان کرد و گفت: نخستین محور این همایش تبیین بیانیه گام دوم با رویکرد تمدن سازی است، محور دوم بررسی چیستی و چرایی تحقق بیانیه گام برای نسل جوان و تبیین ارتباط آن با اسناد بالادستی و چشم‌انداز کشور است.

هرمزگان | گردهمایی 100 هزار نفری دانش آموزان بسیجی برگزار شدقم|همایش اربعین شهادت سپهبد سلیمانی و سرداران رشید اسلام برگزار شدتقدیر از رؤسای موفق شعب بانک سرمایه در دهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور

دبیر جشنواره ملی "بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی" ادامه داد: سومین محوری که در این همایش ملی موردبررسی قرار می‌گیرد تحلیل و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزیابی وضعیت کنونی کشور است و چهارمین محور نیز نهادهای علمی و بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

وی تأکید همایش را برای ارائه دستاوردهای این همایش برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: در حاشیه همایش ملی "بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی" کمیسیون‌های تخصصی برای نقد و بررسی مقالات ارائه‌شده، برگزار می‌شود و تأکید همایش کاربردی بودن دستاوردهای همایش است.

ثنایی تعداد مقالات پذیرفته‌شده در همایش را 76 مقاله اعلام و خاطرنشان کرد: از خردادماه تا دی‌ماه بیش از 3 هزار و 500 صفحه کار علمی انجام‌شده و در قالب 6 جلد کتاب به چاپ رسیده و در روز افتتاحیه همایش ملی "بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی" رونمایی می‌شود.

وی از برگزاری 30 نشست خبری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و بیان کرد: در خصوص محورهای مختلف همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" مصاحبه‌های تخصصی نیز برگزارشده که بخشی از  6 جلد کتاب منتشرشده را در برمی‌گیرد.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم زمان برگزاری همایش را پنجشنبه 24 بهمن‌ماه اعلام و خاطرنشان کرد:  این همایش ملی در سالن همایش‌های غدیر در 24 بهمن‌ماه با سخنرانی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود.

وی زمان برگزاری اختتامیه همایش را عصر همان روز اعلام و بیان کرد: سخنران مراسم اختتامیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از 6 مجلد مقالات منتشرشده نیز رونمایی می‌شود.

ثنایی ادامه داد: علاقه‌مندان حضور در همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی"  می‌توانند از طریق سایت www.gaam.dte.ir ثبت‌نام کرده و در پایان گواهینامه دریافت کنند.

انتهای پیام/456/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی تبیین بیانیه گام دوم برگزار می شود همایش ملی بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی