Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن) در آیین رونمایی از موشک رعد ۵۰۰ و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره برها گفت: ما در نیروی هوافضای سپاه توافقی با دانشمندان و متخصصین داریم که دفاع مان باید اقتصادی باشد و اقدام امروز علاوه بر توانمندی های حوزه تکنیکی و نظامی، کار را اقتصادی و ارزان سازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هزینه نیروهای مسلح ما بسیار کمتر از نیروهای مسلح سایر کشورها است، به قابلیت‌های بدنه کامپوزیتی اشاره و تصریح کرد: بیشترین شتاب جانبی که می بایست موشک‌ها تحمل کنند، مربوط به موشک‌های پدافندی است و این بدنه کامپوزیتی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر موشک‌های زمین به زمین، در موشک‌های پدافندی نیز استفاده شود.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: با برخورداری از فناوری نازل متحرک امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضا پیما ها و ماهواره بر ها و موشک های ضد سپر فراهم شد.

انتهای پیام/

104 / 361 امیر علی حاجی زاده هوافضای سپاه قدرت موشک ایران موشک سوخت جامد خارج جو ماهواره بر موشک ضد سپر موشک سوخت جامد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امیر علی حاجی زاده هوافضای سپاه قدرت موشک ایران موشک سوخت جامد خارج جو ماهواره بر موشک سوخت جامد هوافضای سپاه سوخت جامد حاجی زاده موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد