Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، همایش آموزشی توجیهی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این همایش مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: باتوجه به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه مکتوب و قشرفعال در عرصه چاپ و نشر برای تبلیغات کاندیدا‌ها این همایش برگزار شدتا افراد فعال در این عرصه از تخلفات و جرایم انتخاباتی مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کاشانی افزود: یکی از زمینه‌های برگزاری انتخابات پرشور اطلاع رسانی و ارائه مطالب صحیح از کاندیدا‌ها به افراد جامعه است که روسای هیئت اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات آخرین اطلاعات و قوانین تبلیغاتی را برای این افراد توضیح و توجیه کردند.

در استان قم بیش از ۳۰۰ چاپخانه و ۳۰۰ رسانه مکتوب فعالیت دارند که نزدیک به ۸۰ درصد آن‌ها در زمان انتخابات فعالیت بیشتری دارند.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرهنگ و ارشاد مجلس خبرگان رهبری تخلفات و جرایم انتخاباتی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها