Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@08:48:21 GMT

پاکستانی ها خواستار خروج آمریکا از منطقه شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۱۱۳۲

پاکستانی ها خواستار خروج آمریکا از منطقه شدند

خرداد: شماری از رهبران سیاسی، شخصیت های مذهبی و گروه های مدنی پاکستان روز یکشنبه با جضور در تجمعی در اسلام آباد با حمایت از محور مقاومت خواستار خروج نیروهای آمریکایی از منطقه شدند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ،این تجمع که با حضور صدها نفر از حامیان محور مقاومت و احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان در آستانه چهلمین روز ترور سردار سلیمانی در پایتخت اسلام آباد برگزار شد شرکت کنندگان امریکا و رژیم  صهیونیستی را عامل بسیاری از مشکلات کشورهای منطقه دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم که به همت حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان و با مشارکت و حضور ده‌ها حزب سیاسی و مذهبی از جمله شخصیت های برجسته، علمای اهل تسنن، صاحب نظران نام آشنا و حضور گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
سخنرانان، آمریکا و حامیان سیاست های تهاجمی و نامشروع این کشور در منطقه را دشمن قسم خورده جهان اسلام و مسلمانان توصیف کرده و گفتند: تنها راه انتقام خون شهدای مقاومت تقویت وحدت اسلامی و یکپارچگی برای خاتمه دادن به نفوذ آمریکا در منطقه است.
تعدادی از سخنرانان مذهبی پاکستان نیز دراین گردهمایی خروج آمریکا از منطقه را خواسته مشترک ملت های اسلامی دانستند.


"نه" به معامله قرن
شخصیت های پاکستانی ضمن محکومیت طرح معامله قرن، گفتند که ناکامی معامله قرن ثمره فداکاری شهدای مقاومت از جمله سردار قاسم سلیمانی است.
آنان با نکوهش سکوت برخی از اعراب منطقه در قبال طرح های آمریکایی صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کردند که ملت های آزاده جهان به ویژه جوامع اسلامی هرگز در مقابل دسیسه های شیطانی ترامپ و همدستان وی در منطقه تسلیم نخواهند شد.


شهید سلیمانی توطئه  آمریکا را خنثی کرد
دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: سردار سلیمانی نه تنها جنگ برای دفاع از حاکمیت جهان اسلام را فرماندهی کردند بلکه فداکاری آنان باعث شکست توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تقسیم کشورهای اسلامی و طرح هایی مانند معامله قرن شد.
وی افزود: آمریکا دشمن شماره یک جهان اسلام است و نباید انتظار خیر از آن داشت زیرا سیاست های سردمداران کاخ سفید تنها برای فریب ملت ها و از بین بردن منافع کشورهای منطقه و ملت های مسلمان است.
علامه جعفری تاکید کرد: برائت از آمریکا و نفی طرح های شرورانه این کشور در منطقه تنها راه نجات امت مسلمان و حفظ حاکمیت دولت های اسلامی می باشد.
شرکت کنندگان در این  مراسم درحالیکه عکس سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در دست داشتند به شهدای مقاوت ادای احترام کردند.

برچسب ها: پاکستان ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: پاکستان آمریکا سردار سلیمانی جهان اسلام معامله قرن ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با شبکه خبری «جیو تی وی‌» گفت: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان موفقیت آمیز بود.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور درباره طرح انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به «آی پی» گفت: این پروژه حتما تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی راهکار هایی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به ناآرامی هایی که کشورهای منطقه با آن مواجه هستند و همچنین افزایش مداخله قدرت های غربی در امور منطقه از طریق جنگ های نیابتی، تمام ذینفعان منطقه باید بر روی یک پلت فرم مشترک گرد هم آیند تا از منافع خود محافظت کنند.
وی با انتقاد شدید از رویکرد قدرت های استعماری در جهان بویژه فراموش کردن تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی کشورهای غربی درقبال رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه از کشورهایی که در مقابل این رویکرد استعماری ایستادگی کرده و آنها را شکست می دهند حمایت می کنیم.
این اظهارات وزیر دفاع پاکستان درحالی مطرح می‌شود که همزمان با سفر موفق دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت بلندپایه کشورمان به پاکستان که دستاور های بزرگی همچون امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و هدف گذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان را در پی داشته است، آمریکا در ادامه رویکرد تکراری خود مبنی بر سنگ اندازی در روابط اسلام آباد - تهران، پاکستان را برای تحریم احتمالی درصورت گسترش روابط با ایران تهدید کرد.

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند