Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایثار،  در این ویژه نامه گفتارهایی از «سرلشکر رحیم صفوی»، «سرتیپ محمدرضا فلاح زاده»، «سرتیپ مرتضی قربانی»، «سرتیپ محمدحسین نجات»، «سرتیپ فتح‌الله جعفری»، «سردار ایرج مسجدی»، «سردار محمدرضا حسنی سعدی»، «سردار غلام‌رضا کرمی»، «مسعود شوشتری»، «محمدصادق حسینی»، «یوسف الحساینه»، «خالد القدومی»، «ناصر ابوشریف» و خانواده شهیدان «پور جعفری»، «طارمی»، «مظفری نیا» و «زمانی نیا» منتشرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سرباز ولایت»، «شهید سردار قاسم سلیمانی از ولادت تا شهادت»، «روایات فرزندان شهید سلیمانی از شجاعت پدر»، «شهید حاج قاسم سلیمانی، سمبل ایثار و مقاومت جهان اسلام بود»، «حاج قاسم؛ فرمانده‌ای مقتدر، مؤمن و ولایت مدار»، «شهید حاج قاسم سلیمانی به نصرت الهی اعتقاد داشت»، «سردار سلیمانی خالصِ مخلص بود»، «کسی او را نمی‌شناخت»، «شهید سلیمانی با همه نیروهای مقاومت در منطقه روابط قوی و متین برقرار کرده بود»، «حاج قاسم سلیمانی شریک مبارزات مردم فلسطین بود»، «شهادت حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران و عراق را باهم متحدتر کرد»، «تمام عملکردمان در سیل روی میز حاج قاسم بود»، «سردار اولین بار عکس امام را نشان ما داد»، «شهید حسین پور جعفری، امین سردار سلیمانی بود»، «اخلاص هادی باعث شهادتش شد»، «شهروز باید پرواز می‌کرد و در زمین آرام و قرار نداشت»، «سقف آسمان برایش کوتاه شده بود»، «شرط عالم شدن علم‌آموزی است و شرط شهید شدن، شهید بودن است»، «نامه سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری درباره اعلام پایان سیطره داعش بر سوریه و عراق» و «خداوندا مرا بپذیر» ازجمله عناوین مطالب این ماهنامه هستند.
این ویژه نامه تحت عنوان «شاهد یاران» با صاحب‌امتیازی «بنیاد شهید و امور ایثارگران»، سردبیری «رحیم نریمانی» و مدیر اجرایی «سیده فاطمه رضایی» از سوی گروه مجلات «شاهد» منتشرشده است.

‌عیادت از مادران و همسران شهدا

 نرگس جلیلی مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهاره کشفی مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد با حضور در بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیا(ص) از مادران و همسران شهدای بستری عیادت و تجلیل کردند.

جلیلی روز یک‌شنبه به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیا(ص) از این عزیزان عیادت و تقدیر کرد.
در این دیدارها، جمعی از مادران و همسران شهدا ضمن ابراز قدردانی از اقدامات بنیاد، مشکلات خود را بازگو کردند که مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی را در این زمینه بیان و بر تلاش بنیاد برای حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر به‌ویژه مادران و همسران شهدا تأکید کرد.
گفتنی است در این دیدارها از پدر و مادر شهید معظم «محمد حسین فهمیده» نیز که در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری هستند عیادت شد.

انجام امور درمانی برای ایثارگران توسط پروفسور «مهدیان»

مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی برای جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا توسط پروفسور «حسین مهدیان»، فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان خبر داد.

 امیر کریمی با اشاره به حضور متخصصان خارجی برای درمان جانبازان در کشورمان گفت: در همین راستا پروفسور «حسین مهدیان»، فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان با سفر به کشورمان به همراه تیم پزشکی ایرانی به ویزیت، عمل جراحی جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا پرداخت.
وی افزود: پروفسور «حسین مهدیان» از تاریخ ۲۸ دی الی ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)،  ۱۴۱ نفر را مورد عمل، ویزیت و مشاوره درمانی قرار داد.

‌ایثارگران واجد شرایط برای دریافت حکمت کارت به بنیاد مناطق مراجعه کنند

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند برای دریافت حکمت کارت تا تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به بنیاد مناطق محل پرونده خود مراجعه کنند.

 محمود تبریزی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و همچنین متعاقب آن انعقاد قرارداد فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در خصوص صدور تمامی کارت‌های حکمت ایثارگران معزز واجد شرایط که دارای دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، این عزیزان می‌توانند برای دریافت کارت‌های خود تا تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به بنیادهای مناطق محل پرونده خود مراجعه کنند.
وی افزود: ایثارگرانی که تا تاریخ فوق برای دریافت کارت مراجعه نکنند شارژ کارت آن‌ها در سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری گروه تروریستی داعش سوریه مدارس شاهد عراق قاسم سلیمانی دهه فجر فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری گروه تروریستی داعش سوریه مدارس شاهد عراق قاسم سلیمانی دهه فجر فلسطین بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری گروه تروریستی داعش سوریه مدارس شاهد عراق قاسم سلیمانی دهه فجر فلسطین بنیاد شهید و امور ایثارگران مادران و همسران شهدا حاج قاسم سلیمانی خاتم الانبیا ص شاهد و ایثارگر سردار سلیمانی حسین مهدیان برای دریافت مراجعه کنند ویژه نامه تاریخ ۲۸ بهمن ماه تا تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)

معاونت تبلیغات اسلامی حرم رضوی به مناسبت فرارسیدن شهادت رئیس مذهب شیعه، حضرت امام‌ جعفرصادق (ع)، ویژه‌برنامه‌هایی را در آستان ملکوتی امام رضا (ع) تدارک دیده است.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهارکرد: ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) از شامگاه جمعه و همزمان با شب شهادت این امام همام با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه‌سرایی توسط مداح و ذاکر نام‌آشنای اهل بیت (ع)، آقای احمد واعظی، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز می‌شود.

وی افزود: سخنرانی پیرامون شخصیت ششمین امام شیعیان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین علی اوسطی، مرثیه‌سرایی و عزاداری با نوای ذاکران اهل بیت (ع)، آقایان سید محمود علوی و مرتضی اسلامی‌نژاد، از دیگر برنامه‌های شب شهادت این امام همام خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی بیان کرد: در شامگاه شهادت امام جعفر صادق (ع) همچنین زائران و مجاوران حریم ملکوتی رضوی میهمان محفل شعرخوانی با حضور جمعی از شاعران آئینی از جمله حجج‌الاسلام سید ابوالفضل مبارز، سید رضا یعقوبی آل، علیرضا خاکساری و علی مقدم خواهند شد.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد در ادامه به تشریح ویژه برنامه صبح شهادت امام صادق (ع) پرداخت و اظهار کرد: این مراسم روز شنبه پانزده اردیبهشت، ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای کبیر قلندرزاده آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی توسط حجت‌الاسلام مصطفی رنجبر ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه سرود و همخوانی توسط گروه گلدسته‌های حرم، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت (ع)، آقای مصطفی جلیلیان مصلحی، و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد (ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق (ع) خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اضافه کرد: در این مراسم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق (ع) که توسط آقای قاسم پناهی قرائت می‌شود، به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

وی اظهارکرد: ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در شامگاه شهادت این امام بزرگوار نیز ادامه دارد و این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت امین‌الله با نوای احمد واعظی، شعرخوانی شاعر آئینی، آقای علی زمانیان، سخنرانی آیت‌الله سید علیرضا صدر حسینی و عزاداری و مرثیه‌سرایی آقایان جعفر ملائکه و امیر عارف همراه خواهد بود.

کد خبر 750157

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است