Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضمیر از گازرسانی به هفت روستای مرزنشین مراوه تپه تا ابتدای سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امانگلدی ضمیر» امروز(یکشنبه 20 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان مراوه تپه دارای 65 هزار جمعیت و 108 روستا است.

 

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: دولت مصوب کرد تا گازرسانی به هفت روستای مرزنشین شهرستان مراوه تپه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان انجام شود و امیدوارم این خدمت تا اوایل سال ۹۹ تقدیم مردم مرزنشین این شهرستان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر 278 پروژه با اعتباری بالغ بر 781 میلیارد ریال با اشتغالزایی 247 نفر در مراوه تپه افتتاح شده است که پروژه های زیرساختی اعم از گازرسانی، آبرسانی، راه و مخابرات، اشتغالزایی با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات دولتی را شامل می شود.

 

ضمیر بیان کرد: شدت خسارت ناشی از سیل به واحدهای مسکونی و مزارع قابل توجه بود اما با توجه به گستردگی سیل در سایر شهرهای استان گلستان وضعیت مراوه تپه کمتر اطلاع رسانی شد.

 

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه بازسازی و تعمیر 694 واحد احداثی سیل زده شهرستان مراوه تپه در دست اقدام است، یادآور شد: در روز گذشته 80 واحد مسکونی احداثی سیل زده مربوط به افراد تحت پوشش کمیته امداد در مراوه تپه افتتاح شده است.

 

وی متذکر شد: از 7 هزار و 77 واحد مسکونی احداثی در استان گلستان حدود 700 واحد مسکونی مربوط به مراوه تپه است که تاکنون نزدیک به 65 درصد از این واحدهای مسکونی آماده و به سیل زدگان تحویل داده شد و پیش بینی می شود تا پایان سال تمامی واحدها تحویل سیل زدگان شود.

 

ضمیر با بیان اینکه توسعه صنایع دستی، اشتغالزایی و ایجاد گلخانه ها، تغییر الگوی کشت در مزارع و پرورش دام و طیور و صنایع دستی در اولویت ما قرار دارد، افزود: مراوه تپه می تواند به یکی از قطب های توسعه صنایع دستی کشور تبدیل شود.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار مراوه تپه گازرسانی به روستاها شهرستان مراوه تپه واحد مسکونی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان