Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز اخباری درباره معلمان، آزمون استخدامی، طلب تامین اجتماعی، کارگران کاشی اصفهان و استخدام شرکتی پرستاران منتشر شد. در این روز همچنین گزارش‌هایی درباره باشگاه کارآفرینی نوجوانان و تورم ریالی سبد معاش انتشار یافت. امروز همچنین گفت‌و‌گویی با فاطمه ذوالقدر بازتاب یافت.

 خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای دانشجو معلمان

وزیر آموزش‌وپرورش از پرداخت عیدی به دانشجو معلمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جزییات آغاز به کار پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: ۳۱هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی، از ابتدای سال نو شروع به کار می‌کنند.

 پنج هزار میلیارد تومان اسناد خزانه بابت بدهی دولت به تأمین اجتماعی اختصاص یافت

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از پرداخت صد در صد مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی ظرف دو هفته آینده خبر داد.

 ۴۰۰ کارگر کاشی اصفهان، شب عید دشواری در پیش دارند

 رضا قربانی (رئیس شورای اسلامی کار کارخانه کاشی اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آخرین وضعیت این واحد تولیدی می‌گوید: وضعیت در کاشی اصفهان اصلاً خوب نیست؛ دو سه هفته است مواد اولیه نیامده و تولید در آستانه تعطیلی است.

 بازهم استخدام شرکتی پرستاران؟!

پرستاران می‌گویند وزارت بهداشت نباید برای جذب نیرو از استخدام شرکتی استفاده کند؛ نیروهای جدید باید ثابت و رسمی باشند.

 "باشگاه کارآفرینی نوجوانان" یک ضرورت یا بوروکراسی

ایجاد باشگاه‌های کارآفرینان نوجوان در شرایطی که صد‌ها هزار نفر بیکار هستند، به نظر طرحی با اولویت دست چندم است. با این وجود این باشگاه‌ها راه افتاده‌اند، هر چند نهاد‌های آموزشی مثل آموزش و پرورش به عنوان متولیان آموزش نوجوانان مجری طرح نیستند.

 تورم ریالیِ سبد معاش به دستمزد ۹۹ افزوده شود

هر چقدر هم تقلیل‌گرایانه به موضوع محاسبات سبد نگاه کنند، بدون تردید حداقل ۲ تا ۳ میلیون افزایش در نرخ سبد معاش اتفاق خواهد افتاد و حداقلی‌ترین مطالبه‌ی مزدی این است که این افزایش ریالی (هرچند تومان که باشد) به دستمزد ۹۸ اضافه شود تا میزان تعیین شده برای دستمزد ۹۹، حداقل قادر به حفظ قدرت خرید کارگران باشد.

 ضرورت تامین اعتبار برای پرداخت حقوق معوق کارگران

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی و بحران‌های ناشی از آن گفت: از یکسو نگران تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی هستیم که در صف مقدم مبارزه با تحریم‌ها هستند و از سوی دیگر نگران بیکار شدن کارگرانی که توان تامین هزینه‌های خود و اعضای خانواده را از دستی می‌دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی پرستاران کارآفرینی معلمان دستمزد کارگران آزمون استخدامی دانشجو معلمان طلب تامین اجتماعی سبد معاش کاشی اصفهان دستمزد 99 عیدی معلمان حق التدریس آزمون استخدامی پذیرفته شدگان تامین اجتماعی استخدام شرکتی دانشجو معلمان آموزش و پرورش وزیر آموزش کاشی اصفهان سبد معاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش آموزان و معلمان اقدام به ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا my.medu.ir کرد تا از خدمات گسترده آن به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند. اما به گفته قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش افراد پس از وارد شدن به این درگاه برای بارگزاری مدارک با اختلال مواجه می شوند و با توجه به محدود بودن زمان برای ارائه مدارک قبول شدگان آزمون استخدامی تا تاریخ ۹ اردیبهشت شهروند خبرنگار ما درخواست سریع پیگیری این موضوع را دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام من در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد شرکت کردم و مرحله اول قبول شدم، طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبین از روز پنحشنبه تا یکشنبه مهلت دارن وارد سایت مشخص شده بشن و مدارکشون رو جهت مرحله مصاحبه بارگزاری کنن، از روز پنجشنبه من هر دو ساعت یکبار حتی نیمه های شب وارد سایتmy.medu.ir میشم، و بخش گزینش و استخدام رو هر چه میزنم باز نمیکنه، تو رو خدا کمک کنید بگید چه کنیم مهلت بارگزاری مدارک تا یکشنبه تموم میشه، این چه وضعیه؟!

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش