Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مخاطب 24، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه دامنه ارتباطات جمعی از طریق فضای مجازی و اینترنت، کاندیداهای مجلس برای پیروزی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لازم است تا با ابزارهای تبلیغات دیجیتالی و فناوری‌های روز دنیا نیز آشنا باشند و بخشی از منابع تبلیغاتی خود را به تبلیغ در این محیط های جدید اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات حق طبیعی کاندیدای انتخابات مجلس است که در طول دوره تبلیغات انتخاباتی بتوانند به تبلیغ و معرفی خود بپردازند و اینکه شما بتوانید به عنوان نامزد دوره انتخابات مجلس و یا مدیر ستاد انتخاباتی در این دوره کوتاه مدت، کمپین تبلیغات انتخاباتی هدفمند داشته باشید بسیار مهم بوده و در موفقیت شما تاثیرگذار است.

کاندیداهای محترم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا مدیران ستاد های آنها می توانند ، بیوگرافی ، سوابق اجرایی - مدیریتی نامزد محترم و نیازهای تبلیغاتی خود را از طریق سایت مخاطب24 و یا این لینک ثبت نموده تا مشاورین خبره ما و تیم حرفه ای درنظر گرفته شده در زمینه طراحی /ساخت تیزر/عکاسی و فیلم برداریو چاپ و .. با صرف هزینه ای اندک در فضایی سالم و شفاف و بدون هدر رفت منابع ملی و بیت المال و .. مردم شریف ایران را با اهداف خود آشنا نمایند.

انواع روش های جذب مخاطب و افزایش شانس رای آوردن کاندیدا در مجلس بر حسب تعریف کاندیداتورهای نمایندگی مجلس، قابل پیاده سازی است.

کافی است با توجه به نیاز خود، پکیج ها زیر را انتخاب نموده تا در اسرع وقت همکاران ما نسبت به ارسال نمونه کارها و قیمت بسته ها به شما اقدام نمایند.

لیست اقلام خدمات رسانه ای ساخت سایت و پرتال معرفی کاندیدا ساخت گروه و کانال تلگرامی با ممبر فراوان ساخت صفحه اینستاگرام با ممبر فراوان تبلیغات در سایتها، گروه ها و صفحات پر بازدید ارسال پیامک انبوه منطقه ای تهیه فیلم و تیزر از نامزد محترم ارسال فیلم و تیزرهای نامزد به کانال های خبرگزاری انجام مصاحبه های تخصصی و انتشار در خبرگزاری برگزاری مناظره بین نامزد محترم و نماینده های فعلی برگزاری میزگرد با گروه های مختلف دانشجویی و صنفی همراهی خبرنگار در استان ها برای پوشش سخنرانی و گزارش تصویری انتشار یادداشت و مقاله در سایتها و خبرگزاری ها طراحی اپ اندروید و ios

 

چاپ ویژه نامه اختصاصی در 8 صفحه همراه با 2 فیلم سه دقیقه ای از متن روزنامه ارائه روزانه 500 نسخه ویژه نامه در ایام تبلیغات   لیست خدمات کارهای چاپی مورد نیاز طراحی و چاپ کارت طراحی و چاپ بروشور طراحی و چاپ تراکت طراحی و چاپ پوستر طراحی و چاپ بنر خدمات پخش کارت و بروشور تراکت و ...

در نظر داشته باشید که بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی محدود است و شما فرصت آزمایش و خطا در این بازه را نخواهید داشت.استفاده از روش های مدرن بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و محیطی در کنار هم می تواند نتیجه مورد قبولی را به همراه داشته باشد. همچنین باید گفت در یک کارزار سیاسی مدرن، استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی ضروری است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تبلیغات نمایندگان تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس نامزد محترم طراحی و چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است