Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@00:20:47 GMT

مسیر ارز و طلا دوباره جدا شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۲۱۳۵

ساعت24-امروز در معاملات طلا و سکه شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم اما قیمت معاملات ارزی ثبات تقریبی را حفظ کرد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به پنج میلیون و ۶۵ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۳۵ هزار تومان بیشتر شده است. همچنین سکه طرح قدیم پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است که ۱۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش قیمت دارد. ربع سکه نیز با افزایش ۲۰ هزار تومانی، یک میلیون و ۵۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اما سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت ۹۳۰ هزار تومان مانده است.

همچنین در بازارهای جهانی آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۵۷۰ دلار ثبت شده است.

در این میان هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش نزدیک به ۵۰۰۰ تومان، ۵۱۷ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

اما در معاملات ارزی، امروز نرخ‌ها ثابت ماند و فاصله قیمتی خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های مجاز نیز همچون روز قبل ۳۰۰ تومان بود.

بانک‌ها امروز (یکشنبه) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته اندکی بیشتر شده است. اما هر یورو ۱۴ هزار و ۳۵۰ تومان خریدند که نسبت به دیروز کاهش یافته است.

همچنین قیمت ارز مسافرتی در شعب بانک‌های عامل با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل نزدیک به ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان بود که نسبت به دیروز تفاوت چندانی ندارد.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هم امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروختند که نسبت به دیروز تفاوتی نکرده است. این صرافی‌ها همچنین نرخ خرید هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار تومان اعلام کردند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قيمت ارز نسبت به دیروز تومان خریدند افزایش قیمت هزار تومان ۱۳ هزار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.   به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.  بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله