Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزیکشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سرکرده باند گروگان گیری

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "هامون" سرکرده باندگروگان گیری یک میلیارد ریالی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس کشته گر فرمانده انتظامی شهرستان هامون  گفت: اسفندماه سال ۹۲ گزارش یک فقره گروگان گیری در شهرستان "زابل" به پلیس آگاهی گزارش و بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی ۵۰ ساله پس از اخاذی یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از خانواده اش توسط گروگان گیران و بعد از ۱۲ روز اسارت در محدوده بیمارستان امیرالمومنین (ع) رها شده است.

سرهنگ کشته گر تصریح کرد: در بررسی اظهارات فرد گروگان گرفته شده، مشخص شد این فرد با یک دستگاه وانت نیسان در محور "سبزوار-رودان" در تردد بود که ۵ سرنشین یک دستگاه سواری زانتیا سد راه وی شده و با استفاده از اسپری فلفل و تهدید سلاح کلت او را گروگان گرفته و پس از انتقال وی به یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان "هامون" با خانواده اش تماس گرفتند و با تهدید به کشتن مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال مطالبه و پس از اخاذی او را با چشمان بسته در شهر "زابل" رها کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس با توجه به اظهارات شاکی پرونده و سرنخ‌های موجود سرکرده باند گروگان گیری را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

او عنوان کرد: با توجه به متواری بودن متهم در شهر‌های مختلف کشور عملیات دستگیری او به کندی پیش می‌رفت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشتش به شهرستان "هامون" به دست آمد و تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی بلافاصله برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "هامون" بیان داشت: پس از ۱۰ شبانه روز تحقیقات میدانی گسترده سرانجام متهم را که با یک دستگاه سواری زانتیا در محور "زابل-لوتک" در تردد بود در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کشته گر اظهار داشت: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجهه با ادله پلیسی و مستندات کشف شده به بزه انتسابی اعتراف و مشخص شد، این فرد با برادر خانم شاکی دارای اختلافات مالی بوده است.

او  خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ زورگیرشرور در زاهدان

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان ۲ زورگیر حرفه‌ای که با شرارت‌های سریالی موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در محدوده بازار مشترک شهر زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام با اشراف کامل اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شب گذشته شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی آن‌ها را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه پیش از هرگونه اقدام خطرناکی دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به کشف تعداد ۱۰ قبضه چاقو، یک عدد قمه، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، ۴ عدد کردوم ساچمه ای، یک عدد اسپری فلفل، یک شوکر برقی و یک عدد پنجه بکس از مخفیگاه این ۲ شرور زورگیر تصریح کرد: زورگیری، حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، قدرت نمائی از جمله شرارت‌های این ۲ متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به ادامه تحقیقات از برای کشف جرائم خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر و خرده فروش در شهرستان"ایرانشهر "

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر و خرده فروش، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان با هدف کاهش جرائم خردو ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا در آمده است.

او  افزود: در این راستا طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی شهرستان ایرانشهر، ضمن دستگیری ۶ خرده فروش، ۱۲ معتاد متجاهر و کارتن خواب را جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی کردند.

سرهنگ سعادتی با بیان اینکه عواقب منفی حوزه موادمخدر گسترده است و نیاز به عزم جدی برای مقابله دارد تصریح کرد: با آموزش مهارت‌های زندگی و حمایت و آگاه سازی این افراد از بروز نابسامانی‌ها در جامعه جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به استمرار این طرح با توجه به مطالبات و استقبال شهروندان در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس این آمادگی را دارد با اقتدار معتادان را در کمترین زمان ممکن در سطح شهر جمع آوری کند و این امر می‌طلبد سایر سازمان‌های مسئول پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان انتظامی شهرستان زاهدان متجاهر و خرده فروش شهرستان ایرانشهر اقدامی ضربتی معتاد متجاهر خاطر نشان دستگیری او پلیس آگاهی یک میلیارد یک دستگاه جمع آوری کشته گر یک عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

کد خبر 6093517

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی