Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان ایلام ‌عصر امروز از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان ایلام بازدید کرد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، زهرا همتی عصر امروز ‌ از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان ایلام بازدید کرد و در این بازید  از روند کار خبرگزاری تسنیم در ایلام اطلاع یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس در جمع مدیر و خبرنگاران این رسانه در استان اظهار داشت: رویه خبرگزاری تسنیم در استان ایلام، رویه‌ای بر اساس انصاف و صداقت در بیان خواسته‌ها، مسائل و مشکلات مردمی است.

رئیس نهاد رهبری در بازدید از تسنیم: تسنیم جزو رویش‌های خوب انقلابی در عرصه خبر استهیئت لبنانی در بازدید از تسنیم: ایران حامی مقاومت در لبنان و فلسطین استنشست خبری دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت در استان مرکزی به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی ایلام، نقد منصفانه توأم با نگاه کارشناسی و به جهت توسعه استان ایلام را یکی از ویژگی‌های خبرگزاری تسنیم عنوان کرد و گفت: در رصد اخبار، تحلیل، نقد و نظرات تسنیم در استان و کشور صداقت، شفافیت را می‌بینیم و این ویژگی‌ها خبرگزاری تسنیم را خبرگزاری در تراز انقلاب قرار داده است.

همتی، از همکاری رسانه‌ها برای بیان درد جامعه، نقد منصفانه و تأثیرگذار استقبال و یادآور شد: انتظار داریم رسانه‌های استان ایلام در فرهنگ‌سازی برای افزایش خیرین و تبیین گفتمان خیرین سازمان بهزیستی استان را به جهت کمک به محرومان و مستمری‌بگیران یاری کنند.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم در استان ایلام بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد