Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:11:01 GMT

زندگی شهدا الگویی برای جوانان و دانش‌آموزان است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۱۴۷

زندگی شهدا الگویی برای جوانان و دانش‌آموزان است

زهره امیرچقماقی روز یکشنبه در دومین یادواره شهید علی اصغر میرجلیلی و شهدای دانش آموز شهر شاهدیه یزد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، افزود: شهدا با اطاعت از امام خود و در دفاع از انقلاب و اسلام گام برداشتند ،این منش و رفتار آنها به عنوان الگویی برای همه ما به ویژه دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: زمانی که میهن نیاز به کمک و حمایت داشت، شهدا درس و تحصیل را رها کردند و در لبیک به ندای رهبر خود به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند و جان خود را فدای میهن کردند.
امیرچقماقی گفت: هم اکنون ما به عنوان میراث داران شهدای بزرگوار باید حافظ خون آنها باشیم و با سرمشق قرار دادن سیره آنان برای سربلندی میهن اسلامی و همچنین دفاع از آرمان های امام و انقلاب گام برداریم.
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد اظهارداشت: یزد همواره به تعهد و ایمان معروف بود، ما وظیفه داریم این روش را ادامه دهیم و در دفاع از انقلاب از همه توان خود استفاده کنیم و در حال حاضر دشمن نظام و انقلاب، جوانان با استعداد جامعه را مورد هجمه خود قرار داده است.

به گفته وی بهترین مقابله با دشمنان نظام ،تحصیل و کسب دانش و موفقیت های روز افزون در زمینه های گوناگون به ویژه علمی است و دانش آموزان در خط مقدم این جبهه قرار دارید.
همچنین حجت الاسلام دهقان نیری ، امام جمعه شهر شاهدیه یزد گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، ما باید همواره مدافع خون شهیدان باشیم و با رعایت دستور اسلام و اطاعت از رهبری قدردان ایثار آنها باشیم و شما دانش آموزان با حفظ سنگر تعلیم  و تربیت همراه با تهذیب نفس مدافع خون شهدا باشید.
عباسعلی میرجلیلی، مدیر دبیرستان شهید علی اصغر میرجلیلی شاهدیه نیز گفت: برای آشنایی با زندگی نامه و روش زندگی شهید میرجلیلی و شهدای دانش آموز ابرندآباد شاهدیه ،برای دومین سال این یادواره برگزار شد.

وی افزود:  با ایجاد غرفه هایی از وصیت نامه شهدا و دست نوشته ها و برخی وسایل شخصی شهدای دانش آموز سعی شد ، دانش آموران دبیرستان به صورت مستقیم خود به مطالعه بپردازند .

برچسب‌ها شاهدیه شهدا اداره کل آموزش و پرورش یزد دهه فجر دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهدیه شهدا دهه فجر دانش آموزان شاهدیه شهدا دهه فجر دانش آموزان شهدای دانش آموز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر