Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امانوئل پتیت، هافبک سابق بارسلونا مدعی شد منچسترسیتی نباید به دنبال جذب لیونل مسی برود. تاریخ انتشار: 22:08 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۰۸۳

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اخیرا شایعاتی در مورد بروز اختلاف میان لیونل مسی و باشگاه بارسلونا و احتمالا جدایی این ستاره ۳۱ ساله از بارسا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانوئل پتیت مدعی شد لیونل مسی بر خلاف کریستیانو رونالدو بازیکنی فیزیکی نیست و پایان دوران درخشش او در فوتبال به زودی فرا می‌رسد.

امانوئل پتیت گفت: "صادقانه من معتقدم لیونل مسی با فشار فوتبال انگلیس سازگار نمی‌شود. او علاقه‌ای به درگیری در فوتبال و یارگیری‌های فشرده ندارد. لیونل مسی در اسپانیا بازیکنی است که مورد محافظت قرار می‌گیرد.

هواداران انگلیسی از حضور لیونل مسی در لیگ برتر بسیار خوشحال خواهند شد، اما من متوجه نمی‌شوم چرا باشگاهی مانند منچسترسیتی باید برای مسی ۳۲ یا ۳۳ ساله اقدام کند. اگر سیتی می‌خواست او را بخرد، باید چند سال پیش سعی می‌کردند این کار را انجام دهند. مسی، کریستیانو رونالدو نبوده و از نظر جسمی، همان توانایی‌ها را ندارد.

اما در سن ۳۲ سالگی، رونالدو هنوز مانند یک هیولا است، اما مسی تنها یک یا دو سال دیگر در بالاترین سطح بازی می‌کند. حتی علیرغم حضور در کنار بازیکنان خوب بارسا، او سرعت و توانایی دریبل امروزش را نخواهد داشت. من مطمئن هستم که مسی هم می‌داند که پایانش خیلی دور نیست. "

 

بیشتر بخوانید: نارضایتی شدید لیونل مسی از وضعیت فعلی بارسلونا!

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای فوتبال لیونل مسی تیم بارسلونا خبرگزاری میزان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!