Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال با انجام یک بازی مهم بین صدرنشینان این آوردگاه، پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز در چند شهر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، پالایش نفت آبادان میزبان شهرداری گرگان صدرجدولی خواهد بود.

این دیدار که در بازی رفت به سود نماینده آبادان خاتمه یافته است، به نوعی تداعی فینال فصل گذشته است که با برتری قاطع آبادانی‌ها همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگانی‌ها در فصل پیش روی با بهره‌گیری از دانش سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان مجموعه خوبی از بازیکنان جوان و با انگیزه را گرد هم آورده و پس از سال‌ها انتظار هواداران این تیم، توانسته صدر جدول رده بندی را در تصاحب خود در آورد.

اما در آبادان داستان به گونه دیگری رقم خورده و پالایش نفت متفاوت تر از همیشه با ترکیبی از بازیکنان کم نام و نشان‌تر و کم‌ستاره در بسکتبال ایران بهره می‌برد، اما هماد سامری با همین بضاعت اندک نیز موفق شده چهره مدعی به تیم خود ببخشد و ضمن اینکه از غافله مدعیان عقب نماند، در یک قدمی کسب عنوان نخست مرحله گروهی نیز قرار گیرد.

پالایش نفت آبادان، امروز در حالی از صدرنشین لیگ برتر پذیرایی خواهد کرد که در ترکیب تیم حریف نام بازیکنانی همچون پری پتی، امیرحسین صدیقی و بهنام یخچالی دیده می‌شود، اما عمده توان پالایشی‌ها بر توانایی پایان ناپذیر سعید داورپناه دوخته شده و باید منتظر ماند و دید که فردا روز خوب کدامیک از بازیکنان زردپوشی همچون محمد ترابی، رضا رنجبر، بابک نظافت، وحید حاجیان، محمد شهریان، مهدی مرادی‌نسب و یا سعید محمدی خواهد بود تا کاپیتان را در امتیازآوری این بازی یاری کنند.

این دیدار به طور حتم علاقه‌مندان بسیاری را به سالن برگزاری این مسابقه روانه خواهد کرد و در صورتی که مدافع عنوان قهرمانی بتواند میهمان خود را با شکست بدرقه کند، به عنوان تیم نخست، راهی مرحله بعد این رقابت‌ها خواهد شد تا کار به مراتب آسان‌تری برای رسیدن به جمع چهار تیم داشته باشد.

انتهای پیام/72013/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال هیجان آبادان پالایش نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت تهران شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که تیم طبیعت با نتیجه 74 بر 68 به برتری رسید.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

در دو دیدار قبلی، یک بار طبیعت و یک بار هم ذوب‌آهن برنده شده بودند.

در دیگر دیدار سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه پیروزی از پنج بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی