Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مسجدجامعی با بیان این مطلب و در مخالفت با لایحه «برون سپاری وصول مطالبات معوقه غیرقابل دسترس شهرداری تهران» گفت: وقتی در شهرداری تشکیلات و ظرفیت گسترده ای داریم به طوری که نیروی انسانی بیش از حد نیاز است و نیروی متخصص نیز به اندازه کافی هست برون سپاری در بخش‌های مختلف به ویژه با وجود کمبود منابع چه معنایی دارد؟

عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب گفت: از طرفی تعداد زیادی کارمند و ساختار و تشکیلات داریم که حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و از سوی دیگر روالی ایجاد کردیم به عنوان برون سپاری وصول مطالبات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نوعی خریدن شر یا همان شر خری را به ذهن متبادر می کند.

احمد مسجدجامعی که در صحن علنی شورای شهر تهران سخن می گفت، با اشاره به این که ‌مطالبات شهرداری مربوط به دولت و نهادها است و به همین دلیل قادر به وصول آن نیست بیان داشت: ابتدا باید بررسی شود چرا شهرداری با تشکیلاتی که در اختیار دارد نمی‌تواند مطالبات کلان خود را وصول کند و این مطالبات مربوط به چه نهادها، دستگاه ها و افراد است؟

وی افزود: وقتی کاری بر عهده ماست و برای آن ساختار، تشکیلات و نیروی انسانی داریم اما نمی توانیم مطالبات خود را از کسانی که پشتوانه دارند بگیریم چگونه انتظار داریم کسانی که این پشتوانه را ندارند بتوانند این شر را تبدیل به خیر کنند و مطالبات شهرداری را از دستگاه های دولتی و یا شهرداری را از نهادهای قدرتمند بگیرند؟

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برون سپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایرج دست نشان با اشاره به اینکه  به تمامی پرونده های  تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای  شده است؛ افزود: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل برای رسیدگی به  کمیسیون های حقوقی ارسال شده که همه پرونده ها به منتج به صدور رای شده اند.

 این مقام مسئول یاد آور شد: در طی سال گذشته تعداد پرونده های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده ها رای نهایی صادر شد لذا از نظر تعداد پرونده تشکیل شده  در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهش را شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: در مجموع گشت های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط همکاران ساعی این مجموعه، ۵۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته اند.

 دست نشان خاطر نشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی  و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت  بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم