Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فخاریان قمی در کنفرانس مطبوعاتی که ظهر یکشنبه در اداره کل بیمه سلامت استان قم برگزار شد، از پرداخت ۵۸۴ میلیارد ریالی مطالبات بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از ابتدای سال تا مهرماه خبر داد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد مطالبات بیمارستان‌های غیر دولتی تا مهرماه پرداخت شده است، گفت: از مجموعه مطالباتی که بیمارستان‌های غیردولتی از بیمه سلامت داشتند مبلغ ۱۳۶ میلیارد ریال پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به پرداخت مطالبات داروخانه‌های شهر قم، بیان کرد: مبلغ ۲۹۳ میلیارد ریال به داروخانه‌های سطح شهر پرداخت شده است که برحسب این پرداختی تا ۴۰ درصد مطالبات داروخانه‌های خاص و سایر داروخانه‌ها تا پایان آذرماه پرداخت شده است.

وی مطالبات سایر مراکز وابسته مانند آزمایشگاه، مراکز تصویر برداری و فیزیوتراپی و پزشک را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۱۵۷ میلیارد ریال نیز به این مراکز پرداخت شده که با این احتساب تا شهریورماه تسویه حساب صورت گرفته است.

فخاریان قمی تعداد بیمه شدگان در استان قم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۳۴۸ هزار و ۶۲۶ بیمه شده در استان قم هستند که در قالب ۵ صندوق اصلی زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

وی تعداد اعضای این صندوق را مورد توجه قرار داد و گفت: ۶۰ هزار و ۹۸۷ نفر عضو صندوق کارمندی، ۷۸ هزار و ۸۸۳ نفر عضو صندوق سایر اقشار، ۵۳ هزار و ۹۶۱ نفر عضو صندوق روستایی، ۳۱ هزار و ۶۵ عضو صندوق ایرانیان و ۱۲۳ هزار و ۷۳۰ نفر نیز عضو صندوق سلامت همگانی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم، با اشاره به شمار بیماران خاص که از خدمات بیمه سلامت بهره می‌برند، تصریح کرد: هزار و ۳۰۱ بیمار خاص در قم وجود دارد که از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به جزئیات و تعداد بیماران خاصی را که از خدمات این بیمه بهره می‌برند، تصریح کرد: ۶۵ بیمار هموفیلی، ۱۰۷ بیمار تالاسمی، ۴۰۳ بیمار دیالیزی، ۵۱۵ بیمار ام‌اس و ۱۸۱ بیمار پیوند کلیه در استان قم تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون، تعداد ۳۰۵ هزار و ۹۸۰ دفترچه بیمه در ۱۳ دفتر نمایندگی و پیشخوان صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت قم گفت: امسال ۱۶ هزار و ۶۵۶ نفر در قم برای تحت پوشش قرار گرفتن توسط بیمه سلامت درخواست دادند که تاکنون دهک ۱۴ هزار و ۵۴۷ نفر مشخص شده‌است.

وی تأکید کرد: افرادی که درخواست بیمه شدن دارند، با آزمون وسع ارزیابی و سپس در صندوق‌های بیمه ساماندهی می‌شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان قم بیمارستان پزشک دانشگاه علوم پزشکی قم انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مطالبات بیمارستان بیمه سلامت استان قم مدیرکل بیمه سلامت پرداخت شده نفر عضو صندوق درصد مطالبات استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت