Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین فرزین رضاعی شامگاه یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: با پیگیری های مداوم، در خریدهای انجام شده از هیات امنای ارزی صرفا ۲۵ درصد مبلغ فوق الذکر حدود ۲۱۵ میلیارد ریال بجای ۸۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رضاعی با اشاره به تجهیزات خریداری شده برای شهر مریوان، افزود: برای سه مرکز درمانی اورژانس بوعلی مریوان، بیمارستان و کلینیک ویژه بوعلی مریوان مبلغ ۵ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تجهیزات خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تجهیزات بیمارستانی برای بیمارستان توحید سنندج و ۱۰۳ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال در این خصوص برای بیمارستان شفای سقز خریداری شده است.

رضاعی در خصوص طرح های دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۵ پروژه بهداشتی درمانی با صرف هزینه ۲۱۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: اتاق بخش انکولوژی بیمارستان توحید، بخش دیالیز بیمارستان شهید چمران، فوریت های ۱۱۵ حسین آباد، اورژانس و بلوک زایمانی بیمارستان بوعلی، ‌ مرکز آموزش های ازدواج معاونت بهداشتی از جمله این ۱۵ پروژه است.

این مقام مسئول با بیان جذب و نگهداشت نیروهای انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۹۸، یادآور شد: ۱۲۷ نفر شرکتی، ۲۴۰ نفر پیمانی و ۱۳۳ نفر قراردادی از طریق سه آزمون استخدام شده اند و همچنین ۸۸۳ نفر در قالب نیروی طرحی، ۹۰ نفر پزشک متخصص در سه ماهه اخیر جذب شده اند.

رضاعی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش عمران سلامت استان کردستان، خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی بیمارستان شفا سقز، تکمیل ۱۸ پروژه بهداشتی، احداث ۱۰ اقامتگاه پزشکان متخصص در سه شهر بانه، دهگلان و سقز، و تکمیل ساختمان آزمایشگاه مرجع سنندج با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد از جمله فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.

وی با بیان اینکه بیماری های قلبی عروقی شایعترین علت مرگ و میر در کردستان است، افزود: ۲ هزار و ۹۶۳ نفر در سال ۹۷ به علت بیماری های قلبی عروقی فوت کردند.

رضاعی ادامه داد: بر اساس آمار جمع آوری شده معاونت بهداشت هزار و ۶۳ نفر به علت سرطان، سوانح و حوادث ۶۰۶ نفر و بیماری های حول تولد ۴۸۵ در سال ۹۷ فوت کردند.

وی در خصوص تعداد پذیرفته شدگان پایه اول در حال تحصیل بهورزی، گفت: در طول سال گذشته ۵۳ نفر بهورز از ۵ مرکز آموزش بهورزی سقز ۱۵ نفر، سنندج ۱۱ نفر، بیجار ۱۰ نفر، مریوان ۹ نفر و قروه ۸ نفر جذب شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تشریح شاخصهای مرتبط با تغذیه در ۲ دهه اخیر، گفت: کاهش کم وزنی کودکان از ۱۷ درصد به ۵ درصد، شیوع کوتاه قدی از ۲۰ درصد به ۲ درصد اما شیوع اضافه وزن و چاقی در کل جمعیت به ۶۶ درصد رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا پیروزی انقلاب اسلامی تولد دانشگاه علوم پزشکی سرطان مرگ انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان میلیارد ریال خریداری شده شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی کلاهبردار به صورت ناجوانمردانه سعی می‌کنند از مردم پول بگیرند. از داوطلبان خواهش می‌کنم که به این افراد پول ندهند. پرونده‌هایی داشتیم که این باند‌های کلاهبردار از داوطلب و خانواده اش اعتراف گرفته‌اند و با این اعترافات آن‌ها را تهدید کرده‌اند. ۱۹ هزار نفر را رصد کردیم که کانال‌های مدعی تقلب را ترک کردند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود این کانال‌ها را تا زمان برگزاری کنکور ترک کنند؛ زیرا اگر با آشکارساز‌ها متوجه شویم که تجهیزات گرفته‌اند حتی اگر از تجهیزات استفاده نکنند هم متخلف محسوب شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تجهیزات هندزفری و موبایل واره در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است، افزود: روز گذشته دو کانال بزرگ با ۵۰ هزار فالور را دستگیر کردند. دلیل اینکه خریداری تجهیزات تخلف محسوب می‌شود، این است که تعداد زیادی از داوطلبان رفتند تجهیزات هندزفری و موبایل واره خریده‌اند. این دستگاه‌ها در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است. فرد در ابتدایی که وارد حوزه می‌شود، به محض روشن شدن آن توسط دستگاه‌های ما سیگنال‌ها دریافت می‌شود و صورت جلسه می‌شود.

پورعباس تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزار‌های جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزار‌ها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. این موبایل واره‌ها ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شود؛ یعنی شبکه‌ای پشت این موضوع است. موبایل ساده‌ای نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد. بسیاری از این افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و این ابزار‌ها را در بدن کار گذاشته‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند، اظهار کرد: با توجه به تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده است امکان ندارد که تا قبل از بازشدن در مخزن هیچ انسانی با سوالات تماس داشته باشد. تا ساعت ۸ صبح که سوالات در قرنطینه است هیچ امکانی برای دسترسی به سوال وجود ندارد. اما ما می‌دانیم که عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با این ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند و به بیرون ارسال کنند و در بیرون عده‌ای این سوالات را حل کنند.

به گفته وی، پارسال سه نفر سه صفحه را عکس گرفتند و در عرض چند دقیقه دستگیر شدند. ممکن است عکسی بیرون بیاید؛ اما مطلقاً پاسخی به حوزه نمی‌رود. همه دستگاه‌های مخابراتی را پارسال کشف کردیم و امسال هم با دستگاه‌های آشکارساز تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهیم.

پورعباس یادآور شد: نظام آموزش عالی بر اساس عدالت آموزشی و کارآیی سنجش ورودی دانشگاه‌ها تعریف می‌شود. یک مصوبه‌ای علاوه بر مصوبه سال گذشته در شورای امنیت کشور تصویب شد تا آزمون سراسری به سلامت برگزار شود. داوطلبی که در جلسه آزمون گرفتار شود متخلف محسوب می‌شود. مجرمان با متخلفان متفاوت هستند و پلیس فتا وقتی افراد شبکه‌های متقلب را دستگیر می‌کند آن‌ها با یک تا ۵ سال زندان مواجه خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ماراتن علمی در کردستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است