Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@15:01:06 GMT

غول نفتی چین واردکننده وسایل پزشکی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۸۳۶

با ادامه شیوع ویروس مرگبار در چین که باعث کمبود وسایل پزشکی شده است، شرکت پتروچاینا از کارمندان و مشتریان خود خواست ماسک وارد کنند.

شرکتهای مختلف از پتروچاینا گرفته تا شرکت خودروسازی جیلی در تلاش برای واردات تجهیزات پزشکی هستند که منعکس کننده وخامت کمبود ماسک در چین است.

در این بین تولیدکنندگان الکل و اتانول از جمله شرکت تسینگتائو بریوری به تولید مواد ضدعفونی روی آورده‌اند تا به رفع کمبود در الکل درجه پزشکی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۳۱ هزار نفر در چین تا روز پنج شنبه به ویروس کرونا آلوده شدند و بیش از ۶۰۰ نفر جانشان را از دست دادند. با وخامت پیدا کردن این اپیدمی، چین با کمبود ماسک روبرو شده و مواد دارویی در برخی از بیمارستانها تمام شده است. انجمن نوشیدنیهای الکلی چین در حساب وی‌چت خود اعلام کرد کمبود جدی الکل پزشکی وجود دارد و شرکتهای بیشتری باید این ماده ضدعفونی کننده را تولید کنند.

بحران سلامتی باعث شده است ایرلاینها سفر به چین را متوقف کنند و عربستان سعودی مانع بازگشت کارگران چینی شود که به کشورشان سفر کرده اند. دولتها و شرکتها در سراسر جهان تدابیر کم سابقه‌ای را برای مهار گسترش این اپیدمی به کار گرفته‌اند. اما این مشکل در چین حادتر است و استان هوبی که مرکز شیوع این بیماری است همچنان قرنطینه مانده است.

شرکت پتروچاینا که بزرگترین شرکت نفت و گاز چین است، اطلاعیه‌ای به دفاتر خود در جهان از جمله توکیو، هیوستون و سنگاپور ارسال کرده و از کارمندانش خواسته است ماسک خریداری کرده و آنها را به مقر مرکزی این شرکت در پکن ارسال کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق اعلام انجمن آهن و فولاد چین، کارگران در شرکتهای فولادی چین هم به خرید ماسک و لباسهای محافظ در خارچ از چین از جمله ژاپن، آلمان و ایتالیا پرداخته اند.

 

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000H82 برچسب ها: نفت ، وسایل پزشکی ، پتروچاینا ، ویروس کرونا ، ماسک پزشکی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نفت وسایل پزشکی پتروچاینا ویروس کرونا ماسک پزشکی وسایل پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟