Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، شرکت پارس خودرو ادعای مطرح شده توسط برخی در فضای مجازی، مبنی بر فروش خودروهای ساندرو و ... در سایت‌های اینترنتی توسط این شرکت را تکذیب و اعلام کرد این آگهی‌ها متعلق به مشتریانی است که خودروهای خود را پیش‌تر و بر اساس اولویت موعد قرارداد دریافت کرده‌اند و احتمالاً به جای استفاده از خودرو، قصد فروش آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه این خودروها با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته در ترخیص قطعات باقی مانده در گمرک و به صورت محدود در زمان تحریم‌های کنونی تولید و تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی بر اساس اولویت ثبت‌نام به مشتریان تحویل داده شده است.

براساس اعلام شرکت پارس خودرو،  بعد از ترخیص قطعات باقی مانده در گمرک، امکان تولید تعداد محدودی از خودروهای گروه رنو فراهم شده است و این خودروها بعد از تولید، با نظارت دقیق نهادهای نظارتی به ترتیب اولویت ثبت‌نام تحویل مشتریان محترم خواهد شد.

گفتنی است با توجه به بررسی های صورت گرفته انتشار این‌گونه شایعات و فضاسازی‌های رسانه‌ای اخیر توسط تعدادی افراد خاص صورت گرفته که درخواست‌های مکرری برای تحویل خارج از روال عادلانه و پیش از موعد خودروی خود داشته‌اند.

این شرکت متذکر می‌شود تمامی اطلاعات مربوط به میزان تولید و فروش سایپا و پارس خودرو به عنوان شرکت‌های تحت نظارت بورس، مانند همیشه در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور (کدال) برای تمامی افراد قابل دسترسی و مشاهده است.

شرکت پارس خودرو مجدداً از تمامی مشتریان گرانقدر بابت تاخیر ناخواسته در تحویل خودروهای ثبت‌نامی عذرخواهی کرده و به ویژه به مشتریان محترم و صبور گروه رنو و برلیانس اعلام می‌کند که در تلاش است با استمرار طرح‌های مناسب برای تبدیل خودروهای برند مشترک با شرکای خارجی تا حد امکان موجبات رضایت این عزیزان را فراهم کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شرکت پارس خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس م ی پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 6090106 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی