Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:29:14 GMT

تأثیر هاروی واینستین روی قوانین مربوط به اسکار

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۴۰۷۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بردن جایزه اسکار به جز برتری هنری، فنی و داشتن موضوع خاص مورد پسند اعضای آکادمی به تبلیغات نیز نیاز دارد. هاروی واینستین، تهیه‌کننده معروف هالیوودی برای اولین بار با استفاده از تاکتیک‌های تهاجمی تبلیغاتی، مستقیم به سراغ اعضای آکادمی اسکار رفت و تلاش کرد با صرف پول روی رأی آن‌ها تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تاکتیک‌ها که بعداً توسط سایر استودیوها نیز دنبال شد نهایتاً منجر به قوانینی شد که این قبیل فعالیت‌ها را محدود می‌کنند. علی‌رغم وضع چنین قوانینی همچنان تبلیغات و پولی که برای آن صرف می‌شود تأثیر بسزایی روی برنده شدن یک فیلم دارد. توضیحات بیشتر را در این ویدیو با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اسکار اسکار 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان ملل روز سه شنبه در بیانیه‌ای که در ژنو منتشر شد، نسبت به «تأثیر نامتناسب» مداخلات پلیس در محوطه دانشگاه‌ها در آمریکا برای بیرون راندن تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین ابراز نگرانی کرد.
وولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، گفت: «من نگران این هستم که برخی از تدابیر اتخاذ شده از سوی نیرو‌های امنیتی در طیف وسیعی از دانشگاه‌ها تأثیر نامتناسبی داشته باشد.»

دیگر خبرها

  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد