Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید با غلبه بر اوساسونا سه امتیاز مهم دیگری در لالیگا کسب کرد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

طرفداری- در جریان پیروزی 1-4 رئال مادرید مقابل اوساسونا، لوکاس وازکز زننده گل سوم تیمش بود و بعد از این گل بود که خیال مادریدی ها از کسب پیروزی راحت شد.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید، لوکاس در پایان بازی گفت:

آنها از ابتدا خیلی متمرکز بودند، توپ های دوم را می بردند و موقعیت خلق می کردند، و وقتی گل اول را به ثمر رساندند، ما جلو کشیدیم و واکنش تیم بی رحمانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو بازی خارج از خانه، دو گل به ثمر رسانده ام. از کسب پیروزی خوشحالیم و برای همین به اینجا آمده بودیم. با حس اینکه کار خود را خوب انجام داده ایم و ماموریت انجام شده به خانه برمی گردیم. می دانستیم که بازی سختی خواهد بود و باید از نتیجه راضی باشیم.

یک پیروزی دیگر:

بله، اما برای کسب عنوان قهرمانی باید در سانتیاگو برنابئو، نیوکمپ و سایر ورزشگاه ها نیز پیروز شویم. همه چیز به ثبات مربوط است. در سال های قبل در چنین زمین هایی به مشکل می خوردیم و قهرمانی لیگ از دست می رفت. خیلی چیز ها در مورد ما می گوید. پنجشنبه بازی سختی داشتیم و امروز مهم بود که پیروز شویم تا هواداران از تلاش برای ادامه لیگ و صدرنشینی خوشحال باشند.

فصل 2019/20:

تلاش، فداکاری، شخصیت و نظم، کلماتی هستند که بازی امروز و کل فصل ما را خوب توصیف می کنند. در مسیر بسیار خوبی قرار داریم و سعی می کنیم تا پایان در همین مسیر بمانیم. خیلی خوب می شود که در پایان این هفته بتوانیم با 5 یا 6 امتیاز اختلاف در صدر باشیم اما چیزی را عوض نمی کند. بازی بارسلونا مقابل بتیس را تماشا خواهم کرد. تنها به جمع کردن امتیازات فکر می کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر