Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه کرمی گفت: انقلاب اسلامی؛ تفکر مردم سالاری دینی و انسانیت را که جهان به آن محتاج بود به عالم معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در همدان، «نورخدا شاه کرمی»، شامگاه یکشنبه، 20 بهمن ماه در مراسم گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی و یادواره 802 شهید تیپ شهید قهرمان که در مسجد المهدی شهرک الوند برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهید زنده است و شهادت سعادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند و این ماهستیم که به این عزیزان نیازمندیم گفت: حضور در مراسم شهدا، سعادت می‌خواهد که امروز به یاری خداوند این سعادت نصیب ما شده است

شاه کرمی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: دهه فجر آغاز تولد اسلام و اقتدار؛ عزت و شکوه ملت ایران است؛ تولد دوباره اسلام از خرداد ماه سال ۴۲ تا ۵۷ با یپروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه آنچه در جهان اتفاق افتاد؛ پدیده نوظهوری به نام انقلاب اسلامی بود گفت: این انقلاب دست رد به تمام ابر قدرت‌های غرب و شرق عالم زد.

شاه کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی؛ تفکر مردم سالاری دینی و انسانیت را که جهان به آن محتاج بود به عالم معرفی کرد و در همین راستا شهدای بسیاری را نیز تقدیم انقلاب نمود.

وی با بیان اینکه 19 بهمن ماه در تقویم ملی ما به عنوان نیرو هوایی ارتش نام گرفته است ادامه داد: این بیعت تاریخی نیرو هوایی با امام خمینی(ره) باعث شد تا کمر طاغوت شکسته شود.

شاه کرمی با بیان اینکه این کشور توطئه‌های بسیاری را از سوی دشمنان و منافقین از سر گذرانده است گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجیه تمام نشدنی از علم، شجاعت، تفکر، شهامت، ایثار و پشتوانه ما در 41 سال اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه خداوند را شاکریم که کشور، انقلاب و این نظام را رهبری فرزانه و دور اندیش هدایت می‌کند گفت: ملت سرافراز ما 2 مناسبت مهم را پیش رو دارند.

وی با اشاره به اینکه روز 22 بهمن، روز تجدید بیعت با آرمان‌های رهبرکبیر انقلاب، نظام و شهدا است گفت: مردم ایران بار دیگر به پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه سردار سلیمانی حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

شاه کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مردی تمام عیار، مخلص و متبهر در رویارویی با دشمن بود ابراز کرد: از مولفه‌های قدرت در جهان، مولفه مادی، نظامی و اجتماعی است اما آنچه اینجا مهم است مولفه «معنویت» است، مولفه‌ای که سردار سلیمانی با معنویت و خون پاک خود، وحدت و انسجامی دوباره به ملت بخشید.

این مقام نظامی استان گفت: دومین مناسبت پیشرو، 12 اسفند ماه روز انتخابات است، روزی که طبق گفته مقام معظم رهبری، باید با انتخاب اصلح، مجلسی قوی و انقلابی برای ادامه راه این نظام و انقلاب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تلاش و محصول نیرو نظامی ارتش، ایجاد امنیت در کشور است گفت: این مجموعه به دنبال آن است تا با تولید امنیت، بتواند بستری را فراهم کند تا دولت و مسئولین گام دوم انقلاب را بال عظمت بردارند.

 

 

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: شاه کرمی عالم معرفی سردار سلیمانی انقلاب اسلامی شهید قهرمان شاه کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد