Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شاهو جوانمردی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک به «سعید علی‌حسینی» اظهار داشت: نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا یکی از استعدادهای وزنه‌برداری ایران است. وی توانایی و علم وزنه‌برداری را دارد و باید به صورت مفید از آن استفاده شود. اگر قرار است علی حسینی به عنوان مربی ادواری باشد نمی‌تواند آنچنان که باید، تاثیرگذار باشد چرا که فعالیت او کوتاه مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهتر است، فدراسیون او را به صورت بلند مدت برای توسعه بخش پایه وزنه‌برداری انتخاب کند و در کنار آن از دیگر مربیان به صورت ادواری استفاده کند.

سرمربی پیشین تیم نوجوانان و جوانان ایران ادامه داد: من یک سال نفر نخست کادر فنی وزنه‌برداری پایه‌ها بودم و فدراسیون نیز برای ادامه کار از من دعوت کرد، اما به خاطر مسافت و ایاب و ذهاب نتوانستم قبول کنم. البته یک نقد کوچک به تفکر مربی ادواری فدراسیون دارم. این شیوه از انتخاب موجب می‌شود تا مربیان نتوانند به خوبی تفکر خود را در تیم پیاده کنند. نفرات پایه وزنه‌برداری نیاز به یک تفکر قالب دارند و نباید در زمان کوتاه روش تمرینی مربیان آنان تغییر کند.

استعدادیابی از دیگر موضوعاتی بود که جوانمردی به آن اشاره کرد و گفت: وزنه‌برداری ورزش سنگینی است و سن بازنشستگی در آن پایین است، لذا برای جابجایی ستاره‌های این رشته باید نفرات لازم و ظرفیت‌ها کشف شوند. چند سالی بود که برنامه استعدادیابی به صورت جدی دنبال می‌شد اما در یکسال گذشته کمی از برنامه‌ها فاصله گرفتیم.

وی در پایان گفت: امثال «سعید علی‌حسینی» سرمایه وزنه‌برداری ایران هستند و باید از آنان به بهترین شکل ممکن استفاده شود. بهتر است مسوولان یک برنامه بلند مدت، مدون از ملی‌پوش سابق ایران بخواهند تا وی با خیال راحت بتواند یک برنامه توسعه پایدار در وزنه‌برداری پیاده کند. بهترین برنامه این است که هدف‌گذاری فدراسیون و کادر فنی تیم‌های پایه وزنه‌برداری بلند مدت باشد.

برچسب‌ها علی حسینی جاکارتا وزنه برداری سعید علی حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی حسینی جاکارتا وزنه برداری سعید علی حسینی علی حسینی جاکارتا وزنه برداری سعید علی حسینی پایه وزنه برداری سعید علی حسینی بلند مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی نقشه شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

او افزود: این اقدام با دریافت مجوز‌های لازم از ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

حسینی تصریح کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری