Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@11:05:10 GMT

وضعیت پروازهای گیلان را جویا شوید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۶۰۳۵

وضعیت پروازهای گیلان را جویا شوید

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه گیلان هشدار داد: مسافران پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت بدلیل وضعیت شرایط جوی پیش از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها آگاه شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، غلامرضا کریم آقایی صبح دوشنبه اظهار داشت: بارش برف شدت گرفته و امکان کاهش دید وجود دارد لذا مسافران پیش از حضور در فرودگاه با شماره ۱۹۹ اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:این فرودگاه آمادگی مقابله با شرایط زمستانی را تا زمانی که تبدیل به بحران نشده داراست اما اگر برف به شرایط بحران تبدیل شود با توجه به اینکه فرودگاه ها از جمله نقاط مهم شهر است، برای باز ماندن راه هوایی نیازمند یاری رسانی دیگر ارگان های متولی هستیم.

وی  یادآور شد : آبان ماه امسال مانور عملیات زمستانه برای آمادگی و تجهیز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در گذران روزهای سخت احتمالی نیز برگزار شد.

وی، هدف از تدوین دستورالعمل مانور یادشده را تعیین رویه ای برای مواجه با وضعیت جوی نامناسب در نگهداری سطوح پروازی، اماکن، محوطه پایانه  در زمستان و عملیاتی نمودن فرودگاه در شرایط بارش برف عنوان کرد.

کریم آقایی با اشاره به فعالیت ۶۰ نفر از عوامل انسانی در اجرای این مانور افزود : فرودگاه سردار جنگل با توجه به وجود سیستم های کمک ناوبری DVOR,ILS و سیستم روشنایی تقرب دقیق(SFLS)، (PALS ) از جمله فرودگاه های پرتردد شمال کشور است.

وی خاطرنشان کرد : فرودگاه بین المللی رشت همچنین به دلیل بهره برداری چندین پروژه زیرساختی آماده ارزیابی برای اخذ گواهینامه فرودگاهی و همچنین افزایش پروازها توسط شرکت های هواپیمایی است.  

وی یادآور شد: در زمان حاضر از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تعداد ۱۲۰ پرواز رفت و برگشت در ۹ مسیر داخلی بصورت هفتگی، پرواز برنامه ای برقرار است.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران  و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید.

فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از سطح آبهای آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه گیلان فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار