Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@14:23:18 GMT

حواشی انتقادهای شهاب حسینی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۶۰۴۱

تهیه‌کننده فیلم «خون شد»، در پاسخ به حمله تند شهاب حسینی به مسعود کیمیایی، تاکید کرد در سینمارسانه جشنواره فیلم فجر، نباید اجازه داده شود، یک فیلمساز پیشکسوت تخریب و تحقیر شود. ناطقان:  «خون شد»، تازه‌ترین اثر سینمایی مسعود کیمیایی، عصر دیروز (یک شنبه ۲۰ بهمن) در پردیس سینمایی ملت روی پرده رفت اما برخلاف دیگر فیلم‌ها، نشست خبری آن برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، علیرضا زرین‌دست (تهیه‌کننده) و لیلا زارع (بازیگر)، در هنگام نمایش «خون شد» در سینمارسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بودند و پاسخ‌گوی اهالی رسانه شدند.

جواد نوروزبیگی‌، بدون اشاره به حمله شهاب حسینی به مسعود کیمیایی که شب گذشته در نشست خبری فیلم «شین» رخ داد، گفت: «امروز ما آمادگی داشتیم در جلسه پرسش و پاسخ حضور داشته باشیم و به سوالات جواب بدهیم، اما فکر می‌کنم صندلی خالی آقای کیمیایی هم مساله شده است.»

او ادامه داد: «اینجا اجازه می‌دهند، همکاران ما، آقای کیمیایی را تحقیر کنند اما فیلمش را نقد نکنند در حالی که توقع ما بود اجازه دهند عوامل فیلم که در خدمت این بزرگوار بودیم، اینجا حرف بزنیم.»

این تهیه‌کننده ضمن آن‌که از خبرنگاران خواست تا صدای کیمیایی باشند و فیلم را چه با نقد مثبت و چه منفی تحلیل کنند، افزود: «من که اینجا تریبونی برای صحبت کردن نداشتم اما وظیفه‌ام به عنوان تهیه‌کننده این بود که در خدمت آقای کیمیایی باشم. دیشب به آقای حسینی موقعیت دادند که حرف بزند وحالا که آقای کیمیایی نیستند، باید این موقعیت را به من و دیگر همکارانش که در اینجا هستند، بدهند که برای آقای کیمیایی حرف بزنیم. آقای کیمیایی قرار نیست تخریب شود بلکه باید فیلمش نقد شود. اینجا مکانی است برای نقد فیلم نه تخریب آدم‌ها و هنرمندان.»

نوروزبیگی‌ تاکید کرد: «اگر عزیزی اینجا می‌آید و بزرگ سینما را تخریب می‌کند، به نظرم شما خبرنگاران هم کوتاه آمده‌اید. من تهیه‌کننده این فیلم هستم و پای آن می‌ایستم اما این وسط آقای کیمیایی نباید تخریب شود. آقای کیمیایی آزرده است و ‌دیشب داشتند تصمیم می‌گرفتند که بیایند، اما همین ویدئوهای آقای حسینی که پخش شد، ساعت یک شب به من زنگ زدند و گفتند با این وضعیت من بیایم؟ ببین چه کسی این وضعیت را به وجود آورده که کیمیایی را تخریب کند؟ من چطور به چنین مراسمی بیایم؟»

منبع:جماران
برچسب ها: فیلم ، جشنواره ، فجر ، ناطقان ، مسعود کیمیایی ، شهاب حسینی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلم جشنواره فجر ناطقان مسعود کیمیایی شهاب حسینی مسعود کیمیایی آقای کیمیایی شهاب حسینی تهیه کننده خون شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح/ با مهر معلم آمدم تا اینجا

بهترین معلمان با قلبشان آموزش می‌دهند، نه با کتاب تقدیم به قلب پر مهر معلمان. ۱۲ اردیبهشت در ایران روز معلم است. پاس داشت مقام معلم که ما را دست کشان از ظلمت به نور دانایی کشانده است بر هر فردی واجب است. از این رو پیام‌های تبریکی به مناسبت روز معلم تحریر گشته است تا با آن ذره‌ای شادی در دل معلم‌های زندگی تان بنشانید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079412 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • طرح/ با مهر معلم آمدم تا اینجا