Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:59:32 GMT

بارش برف شهر اردبیل را نیز سفید پوش کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۶۱۲۳

بارش برف شهر اردبیل را نیز سفید پوش کرد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف از روز گذشته ۲۰ بهمن ماه مناطق مختلف استان اردبیل را سفید پوش و امروز نیز ۲۱ بهمن در شهر اردبیل این بارش ها ادامه داشت.

»سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بارش برف از روز گذشته 20 بهمن ماه مناطق مختلف استان اردبیل را سفید پوش و امروز نیز 21 بهمن در شهر اردبیل این بارش ها ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: روز گذشته بارش برف در شهرستان های گرمی 23 سانتی متر، شهر جعفرآباد در شهرستان بیله سوار 20 سانتی متر، دشت پارس آباد 10 سانتی متر و روستای مجره خلخال 16 سانتی متر برف اندازه گیری شده است.

 

وی اظهار داشت: فعالیت این سامانه بارشی سرد در استان تا روز سه شنبه 22 بهمن ماه تداوم خواهد داشت و ابرناکی، کاهش محسوس دما، وزش باد (گاهی تند)، بارش باران و برف، مه از پیامدهای تداوم این بارش است.

 

محمدی افزود: لغزندگی جاده ها و کاهش دید به ویژه در گردنه ها و جاده های کوهستانی و برفگیر استان کولاک برف و اختلال در تردد جاده ای از دیگر پیامدهای این سامانه بارشی است.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل خاطر نشان کرد: صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به ویژه گاز برای دسترسی عموم مردم به این نعمت الهی از ضروریات در این هوای سرد است.

 

محمدی یادآور شد: تداوم هوای سرد زمستانی تا پایان هفته جاری در استان ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفوذ هوای سرد پیش بینی هواشناسی بارش برف اردبیل شهر اردبیل سانتی متر روز گذشته بارش برف بهمن ماه سفید پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها