Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوی از فعالیت ۵هزار نفرعوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیدمحمد عابدی فرماندار خوی در حاشیه نشست مشترک فرمانداران شهرستان های خوی و چایپاره، اعضای شورای تامین، هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خوی نزدیک به ۵ هزار نفر عوامل اجرایی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: برای اخذ آرای مردم حوزه انتخابیه خوی و چایپاره ۱۳۴ صندوق ثابت و ۶۱ صندوق سیار  رای در نظر گرفته شده است.

عابدی ادامه داد: مردم حوزه انتخابیه خوی و چایپاره دوم اسفندماه امسال  از بین چهارده نفر داوطلب نمایندگی، یک نفر  را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

 فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه خوی- چایپاره در این نشست به  پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب از جمله انتخابات همه‌ی توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی نموده اند.

او در ادامه به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات پیش رو، سی و هفتمین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه خوی- چایپاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، مردم شهرستان خوی بار دیگر با مشارکت خود برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات خود خواهند افزود.

او در ادامه به رعایت قوانین و مقررات از سوی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی تبلیغات تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی انتخابات فرماندار انتخابات مجلس شورای اسلامی چایپاره فرماندار خوی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خوی یازدهمین دوره خوی و چایپاره شهرستان خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ایرنا درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

گفتنی است، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس