Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس اظهارکرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن راه یاوه گویی بدخواهان را خواهد بست.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ها همواره عوامل بازدارنده مهمی برای کشور و انقلاب بوده است و امروز هم حضور منحصر به فرد آنان راه یاوه گویی بدخواهان را خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: دهه فجر امسال متاثر از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و تقارن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت ایشان شور انقلابی مردم را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: یکی از محاسن تحریم ها، تقویت اقتصاد بدون نفت در کشور بود و صد البته حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب عقب نشینی دشمنان انقلاب در تعیین تحریم ها می شود.

وی گفت: از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان دعوت می شود تا با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) پایداری خود در مسیر ولایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را به جهانیان ثابت نمایند.

کد خبر 4849323

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هادی حق شناس دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران بارش برف شهرکرد ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور مردم در راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم