Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@16:08:25 GMT

محور آبدانان به دره شهر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۷۶۳۹

محور آبدانان به دره شهر بازگشایی شد

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تلاش پلیس راه و راهداران استان ایلام محور آبدانان به دره شهر و حد فاصل گردنه کبیرکوه بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

وی از رانندگانی که قصد سفر به این مسیر را دارند خواست حتماً قبل از سفر خودرو خود را از نظر فنی بررسی کرده و با تجهیزات زمستانه مخصوصاً زنجیر چرخ به این محور مراجعه کنند و صبر و حوصله و جلوگیری از انجام هرگونه حرکات حادثه ساز را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور آبدانان به دره شهر گردنه کبیر کوه باز و تردد فقط با زنجیر چرخ ممکن است

مدیر کل راهداری استان ایلام گفت: عوامل راهداری و پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی مستقر و تاکنون هیچ محوری مسدود اعلام نشده است.

نورالله دلخواه افزود: قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 4849403

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد وسایل نقلیه پلیس راه دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین بارش برف انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به علت بارش شدید باران جاده منطقه ماهور برنجی در بخش سردشت شهرستان دزفول مسدود شد.

مرتضی شرف الدین شیرازی افزود: هم اکنون نیرو‌های امور عشایری و امدادی با ماشین آلات در منطقه حضور دارند و با پایین آمدن سطح آب عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی انجام می‌شود.

روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان دزفول به ثبت رسید.

این بارش شدید موجب آبگرفتگی معابر، مسدود شدن برخی محور‌های روستایی و عشایری در بخش سردشت شده بود.

منطقه ماهور برنجی در بخش سردشت دزفول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در ایلام | ویدئو
  • فیلم/خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول